M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 I juni pleier jo feriepengene opptjent fra i fjor å komme. Men i år har jeg jo permisjon, og det jeg lurer på da er om jeg vil få både penger fra nav i juni, i tillegg til feriepengene, eller om nav vil kutte permisjonsutbetalingen, og i hvilken mnd vil de eventuelt gjøre det? Jeg skal ha ferie i 5 uker, i hele juli+ 1. uken august, og dette har jeg jo skrevet i søknaden om permisjon til nav, men i brevet (innvilgelse av permisjon) fra dem står det at jeg må ettersende når ferien skal være, tidligst 7 uker etter fødsel.. Da vil jo jeg være ferdig med ferien... Merkelige greier dette her synes jeg... Ok, på tross av rotete innlegg, håper jeg på noen kan svare meg
.Lillemy. Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Hei, Får du feriepenger fra jobben eller nav? Hvis du får fra jobben, får du feriepengene som normalt i juni, i tillegg til permisjonspenger fra Nav. I Juli og første uken i August får du ikke permisjonspenger. Det vil si at du ikke får noe utbetaling når du har ferie. Så feriepengene du får nå i juni må du spare til Juli og august når du har dine fem uker ferie. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå