Gå til innhold

Riksen


Bittelille'12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Heisan

Spes til mini and me - har termin 31.8 på riksen. Går gravid med nr. 3 nå.

Pussig siden jeg føde barn nr 1 på samme natta på riksen som ei venninne som jeg ble kjent med her på sida.

 

Kanskje vi to ses på barsel? :-)

Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 aug på riksen :-) de andre har kommet 21 dgr før så vi får nå se!!!

Har termin 31.8 på riksen, går gravid med nr 3 nå.

Nr 1 føde jeg samme natt på riksen som ei venninne som jeg ble kjent med her på sida i 2008.

Går spesielt til mini and me :-) kanskje vi ses på barsel?

Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg har også termin 31.08.12 og venter nummer 3. Første gangen jeg skal føde på riksen:)

 

Dere som har fødet der før, har dere vært fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så gøy å møte andre gravide det er stor sjanse for at en vil se snart. Jeg har termin 19 aug og skal føde på Riksen.

 

Noen av dere som var på kurset deres i midten av juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 31.08.12 og venter nummer 3. Første gangen jeg skal føde på riksen:)

 

Dere som har fødet der før, har dere vært fornøyd?

Jeg, med samme termin og samme antall barn, føde begge mine barn på riksen og var veeeeldig fornøyd. Flyttet i mellomtida til Akershus og søkte om fødeplass på riksen allerede i uka 7 for å få garantert plass. Er veldig happy til å føde da igjen. Hadde jo vært velig morsomt hvis vi treffes den 31. på riksen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg har også termin 31.08.12 og venter nummer 3. Første gangen jeg skal føde på riksen:) Dere som har fødet der før, har dere vært fornøyd?
Jeg, med samme termin og samme antall barn, føde begge mine barn på riksen og var veeeeldig fornøyd. Flyttet i mellomtida til Akershus og søkte om fødeplass på riksen allerede i uka 7 for å få garantert plass. Er veldig happy til å føde da igjen. Hadde jo vært velig morsomt hvis vi treffes den 31. på riksen :-)

Oj så utrolig artig:)

 

Jeg har fødet en i Elverum og han siste på bærum, så blir spennende å prøve riksen denne gangen.

 

Ja det hadde vært utrolig artig:) Vi satser på noen dager før, gjør vi ikke hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det flere enn meg som venter og skal på Riksen? Hadde termin 14.08.. Skal på overtidskontroll i morgen, tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<p>Gutten vår kom dagen etter termin, 21.08 kl 21, altså er han akkurat en uke i skrivende stund!! </p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...