Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Det kommer jo helt an på hvilket forbruk du har, og hva du forbruker mest av. Det finnes så mange "spesialtilpassede" abb nå for tiden.
Soon to be mum Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Altså... Både Chess, OneCall og Talkmore, og kanskje flere har den pakkeprisen hvor du får 500 sms, 500 mms 500 min ringetid og 500 mb nedlasting for 199 kroner i måneden. Dersom du er interessert i en slik pakke som dette, bør du dermed vurdere to ting: * hvem har lavest pris dersom du en måned skulle overskride din 500-grense? * hvilket nett har best dekning der du bor og oppholder deg? Jeg skal bytte nå, og har bestemt meg for å gå for Talkmore sin pakke ang dette. Dette fordi jeg sender mye sms, og de har den laveste prisen per sms dersom jeg skulle sende flere sms enn 500 i måneden. I tillegg bruker de Telenornett. Jeg har et Telenorabbonnement nå, er fornøyd med den dekningen de tilbyr der jeg bor og oppholder meg.
Ziiona Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Gå inn på reprodusere.no. Der kan du fylle ut hvor mye du bruker tlf pr mnd, og så får du beskjed om hvilke abonnement som passer deg.
Soon to be mum Skrevet 20. mai 2012 #8 Skrevet 20. mai 2012 (endret) hahahaha... syntes nok "reprodusere.no" hørtes litt rart ut hvis det skulle telepriser. Endret 20. mai 2012 av Soon to be mum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå