Gå til innhold

jeg blør..


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Huff, ser ut til at dette var for godt til å være sant. Blør i dag, 6+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det er en uskyldig blødning! Det er ikke uvanlig å blø litt i svangerskapet. Det behøver ikke å bety at man mister, selv om det jo er en mulighet. Krysser fingrene for at blødningen er uskyldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg og at spiren klorer seg fast! Dette var ikke hyggelig lesning.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert vet så trenger jo ikke blødning å bety at du mister! Håper det går bra.. har du vært i kontakt med lege/jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅh, hvorfor skal det være sÅnn?! Mye? Gammelt eller ferskt? Jeg spør fordi jeg er mer enn gjennomsnittlig interessert i blødninger om dagen. Hos meg har det stoppa opp, men jeg føler meg overhodet ikke gravid. Som mange pÅpeker, sÅ er det flere som opplever blødninger uten at det gÅr galt, men jeg vet sÅ altfor godt at det er vanskelig Å være optimist. Du har vel tenkt deg til lege før den 29. nÅ?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Satya jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Renner ikke masse friskt, men mer enn spotting. Litt smerter. Makan til karuselltur har jeg aldri opplevd. Vet ikke om jeg kommer meg til lege denne uka. Har fullt opp med ansvar for èn gruppe på jobb, og uten meg må opplegget avlyses. Vet ikke hvor mye de evt ville sett på UL heller??? Blir rar jeg. Håper du er ferdig med thrilleren og at alt går bra, satya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet i alle fall at jeg ikke hadde greid å vente over en uke med å gå til legen - jeg hadde blitt tussete lenge før det! Men det er helt klart en ulempe å gå for tidlig til ul, hos meg kunne de jo ikke si noe endelig 6+4. Skal tilbake i morgen (7+0) og har på følelsen at han vil slite med å si noe endelig da også.

 

Men kan du ikke stikke innom legekontoret og ta en blodprøve i morgen og så vente et par dager og ta en til? Det er jo fort gjort (i alle fall hvis legen er i nærheten av jobb eller hjem!), og vil fjerne uvissheten. Krysser alt for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har blitt tussete allerede jeg! ;) Blødningen har gitt seg for i dag. Krysser fingre for at den ikke kommer tilbake. Ønsker deg all verdens lykke til i morgen, Satya. La oss høre hvordan det gikk. Merker jeg stadig har deg i tankene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte alle sammen. Må vel bare vente å se. Og krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen har gitt seg og jeg krysser fingrene for at den holder seg borte. Avventer UL. Har ikke nerver til å sjekke før jeg kan være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aprikos Syltetøy

Er 5+2 i dag. Begynnte med lys lys rosa i forrige uke, så litt brun utflod og bittelitt blod. Var på innv ul på tirsdag. Blødde litt etter det, men det er helt vanlig sier de. På innv ul sa hun at hun så fosteret. Men altfor tidelig for å se bo liv. Var på ul hos legen dagen før det også. Han så ikke noe, men sa at livmor var veldig gravid :) er enda litt småblødninger. Men ikke nok til at truseinnlevg trengs å bytte så ofte, men jeg bytter som en gærning for å ha kontroll selv.. Skal til legen igjen til fredag, måle hcg pånytt. Krysser fingerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puma, hvordan går det med deg nå? Jeg har vært logget av noen dager, men har stadig tenkt på deg. Krysser fingre. Klem og god helg!

 

Og med deg 86_mtg? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Satya. Håper alt er vel med deg. Foreløbig ingen blødning, m unntak av noe rosa. Skal på UL tirsdag og ønsker å vente til da m å sjekke. Tør ikke engang å ta graviditetdtest. Livredd for resultatet av tester og UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det kortvarig lykke. Nylig stoppa opp. Altså MA. Nå får vi håpe kroppen ordner opp så vi slipper utskrapning. Så da er vi tilbake på ass.befruktning. Neppe noe forsøk før august. Har ett på frys og får ta det derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo kanskje berolige deg litt med det som skjedde meg.. Begynte å blø 5+5 og blødde 3 dager. dro på legevakta. Så ikek mye på ul, men hcg var på 24000, tok ny hcg 6+2 som steg normalt. skal på ny ul i dag og håper å se mer enn forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så ikke siste svaret jeg.. uff, beklager så mye ! Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også,i går.. Nå er jeg usikker på om jeg har en levende spire i magen. Er i dag 7+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Aprikos Syltetøy

Puma, hvordan går det med deg nå? Jeg har vært logget av noen dager, men har stadig tenkt på deg. Krysser fingre. Klem og god helg!

 

Og med deg 86_mtg? Lykke til!

 

Takker :) er nå i uke 16, så sist nurket i uke 9. Med ett bankende hjerte og bevegelse i armer og bein sa han (doktern) :) ul om 2 uker igjen :)

 

Puma, hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endte i MA, og måtte gjennom både med.abort og utskrapning for å få ut alt. Fikk mens i august og startet opp m Fryseforsøk men egget overlevde ikke opptining, så nå er det å vente på nytt ferskforsøk.. :) Glad for å se at det går bra for dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...