Tieran Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er en sporadisk bruker av BIM og DIB, har to barn fra før og har hatt lyst på et barn til i mange år. Pga endel endring i livssituasjon (sykdom, jobbytte osv) har min samboer og jeg vært litt av og på med prøvingen. Har hatt en graviditet for noen år siden som endte i SA, men bortsett fra det har det ikke vært mye action i livmoren min Helt til nå.. Tok testen i dag tidlig og det ble med én gang to streker. Er 4+3 uker på vei. ..Og burde vært sjeleglad! <3 Men her sitter jeg med tunge følelser i spedd litt forventing. Jeg tror grunnen er frykten for en ny SA. Jeg har nemlig ikke de samme symptomene som jeg har hatt ved mine andre barn, og er mektig redd for at det skal ende galt. Men samtidig svirrer shoppinglisten over alt jeg må handle inn til spiren i hodet mitt, hvordan hunden vil takle et nytt familiemedlem, hvordan jeg skal fortelle det til familien, osv osv. Litt mixed i dag kan man si
englebarn-nr.3 <3 Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 gratulerer me positiv test :-) skjønner at du frykter SA, det gjør vel de aller fleste nygraverte, men jeg vil råde deg til å tenke positive tanker og ta dagene som de kommer :-) nyt tiden og tenk at dette går bra. jeg var knapt 3 uker på vei når jeg fant ut at jeg var gravid. merket det på brystene som plutselig ble ømme og veeeeldig store ;-) det var de eneste symptomene jeg hadde de 14 første ukene. så svangerskapene er forskjellige, noen er kvalme i 3 mnd mens andre ikke merker noe til graviditeten i det hele tatt :-) ta alt med knusende ro og se tiden an framover er mitt beste råd. ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det går bra ;-)
Tieran Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2012 Tusen takk Fornuftig råd, å ta dagene som de kommer, og det skal jeg prøve å følge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå