Gå til innhold

Stakkars lille Røkke


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Og stakkars lille Molde. Tenk at en liten enkel fotballklubb og den rike onkelen deres faktisk kan bli vraket av en trener, i stedet for i god gammel stil å kunne få sparke treneren på kort varsel midt i sesongen. Det svir visst så grundig at onkel har gjort klubben arveløs på ren refleks, for noen må man da få straffe når tjenerskapet ikke innordner seg, det er pengepugernes og de nådige velgjøreres århundregamle privilegium.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Og hvis noen lurer på hvorfor jeg har laget dette hovedinnlegget nå, siden jeg også gjorde det samme klokka halv seks i dag, så er svaret at det tydeligvis har fått noen til å pisse på seg av angst for sinte onkler og ble sletta. Men Ziva, du hadde likt det forrige, ser jeg, lik gjerne dette også.

Gjest sug lut
Skrevet

Og dessuten, lille moderator, skal du slette tråden min igjen så skal du få gi meg en jævlig god grunn. Inntil jeg får den skal jeg fortsette å lage samme innlegg på nytt og på nytt.

Skrevet

Fy faan Luten du er skremmende.

 

Får opp mld om at du har skrevet samme emne 2 ganger med et par timers mellomrom. Og så er det første blitt borte, tenker i mitt stille roterende (litt for mye god vin til maten i går kveld, dejligt å være norsk i Danmark) hode at jeg har blitt små rar som leser ting som ikke er her.

 

Og i det jeg klikker meg inn på innlegget så har du jaggu skrevet svar med forklaring.

 

Håper rotasjon i hodet har stoppet når vi entrer Tivoli om et par timer, hvis ikke kan det gå rundt på mer enn en måte.

Skrevet

Og dessuten, lille moderator, skal du slette tråden min igjen så skal du få gi meg en jævlig god grunn. Inntil jeg får den skal jeg fortsette å lage samme innlegg på nytt og på nytt.

 

Kranglete så tidlig en søndags morgen. I like :) (beklager smilefjes men måtte bare).

 

Bring it on!

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg "vart skræmt no" sjæl også. Jeg visste jeg hadde skrevet - det stod under siste inlegg - jeg ble glad da jeg sjekka på varsler og så at du hadde likt det - og så var det jaggu bare vekk. Men de kan jo prøve å grunngi at man utelukkende får kommentere nyheter som ikke involverer folk med makt og penger.

Gjest sug lut
Skrevet

Og dessuten, lille moderator, skal du slette tråden min igjen så skal du få gi meg en jævlig god grunn. Inntil jeg får den skal jeg fortsette å lage samme innlegg på nytt og på nytt.

 

Kranglete så tidlig en søndags morgen. I like :) (beklager smilefjes men måtte bare).

 

Bring it on!

Jeg fikk ikke sove før over tolv og ble deretter vekket tre, fire, fem og åtte. Man blir ikke menneskevennlig av sånt. Og dessuten er jeg påfallende dårlig på å ta regi og HATER å bli sletta uten grunn - det er ikke første gang.
Skrevet

Man skal ikke kødde med Røkke og pengegutta vet du.

Skrevet

Lurte litt på hva som hadde skjedd her i stad jeg også, da jeg først leste om lille stakkars Røkke, og vips, så var han vekk igjen. Trodde du plutselig angret deg, og syntes for synd på Røkke til å la innlegget stå. Godt med en "forklaring", altså tydelig melding på at du ikke angret seg. å angre et så velskrevet spark til en furten fotball-kaksen ville gjort at du sank på respektstigen min, altså!

Skrevet

Ah, herlig når virkeligheten er som "Frustrerte fruer", og når det atpåtill er menn som står for underholdningen :D

Gjest amandine
Skrevet

Får litt sånn Kruse Knallkul- og Tråle-vibber av hele greia.

Skrevet

Du får ingenting til å sitte på Solskjær, for det første så er han den mest berømte nordmannen på øya hvor de driver med fotball, og han ser fortsatt ut som en nykonfirmant. Ingen kommer noen sinne til å tro at han har juksa.

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...