Gå til innhold

Stakkars lille Røkke


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Og stakkars lille Molde. Tenk at en liten enkel fotballklubb og den rike onkelen deres faktisk kan bli vraket av en trener, i stedet for i god gammel stil å kunne få sparke treneren på kort varsel midt i sesongen. Det svir visst så grundig at onkel har gjort klubben arveløs på ren refleks, for noen må man da få straffe når tjenerskapet ikke innordner seg, det er pengepugernes og de nådige velgjøreres århundregamle privilegium.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Og siden denne tråden ble sletta av moderator før noen av dere hadde vurdert å stå opp i går, og nå gjenoppretta etter klage, skal jeg jaggu dytte den opp også, så den ikke bare synker inn i glemselen som en av trådene ingen så og ingen svarte på. Den kan heller glemmes som en av trådene HI måtte svare seg selv på, faktisk.

Skrevet

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

Gjest sug lut
Skrevet

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.
Skrevet

Enig med deg Sug lut. Det er helt vanlig at man vurderer bedre jobbtilbud om man får dem, spesielt i fotballens verden.

 

Men hvorfor tråden opprinnelig ble sletta - DET lurer jeg på... Har sett VELDIG mye verre her inne i det siste.

Skrevet

Er så utrolig lei av disse tørrvittige innleggene dine, sug lut! Blæh.

Skrevet

Røkke skal jo ikke ut av Molde, det er Aker som ikke skal ut med flere millioner. Røkke skal fortsette støtten han. Men kan på en måte skjønne arbeidsgiver her, de har ansatt en trener for å få klubben til å bli stabilt på topp og OGS klarte å vinne gull første sesongen. Dette lover jo godt, men så midt i andre sesongen vil han vekk fra klubben for å trene noe større. Selvfølgelig skjønner man at dette er en stor sjanse for OGS, men han ble jo ansatt for å gjøre suksess med klubben i ett 3-5 års perspektiv.

 

Ville ikke du som arbeidsgiver følt deg litt lurt hvis personen du satset på skulle ta firmaet ditt til nye høyder finner seg en jobb 1 år etter ansettelse?

Gjest sug lut
Skrevet

Er så utrolig lei av disse tørrvittige innleggene dine, sug lut! Blæh.

Ikke føl noe lesepress.
Gjest sug lut
Skrevet

Røkke skal jo ikke ut av Molde, det er Aker som ikke skal ut med flere millioner. Røkke skal fortsette støtten han. Men kan på en måte skjønne arbeidsgiver her, de har ansatt en trener for å få klubben til å bli stabilt på topp og OGS klarte å vinne gull første sesongen. Dette lover jo godt, men så midt i andre sesongen vil han vekk fra klubben for å trene noe større. Selvfølgelig skjønner man at dette er en stor sjanse for OGS, men han ble jo ansatt for å gjøre suksess med klubben i ett 3-5 års perspektiv.

 

Ville ikke du som arbeidsgiver følt deg litt lurt hvis personen du satset på skulle ta firmaet ditt til nye høyder finner seg en jobb 1 år etter ansettelse?

Det er aldri optimalt for en arbeidsgiver, selvsagt, men tross alt er det en helt normal karrierevei for de fleste yrker, får man et bedre tilbud så tar man det, og fotballtrenere er dessverre heller offer for oppsigelser midt i kontrakten enn det motsatte.
Skrevet

Han hadde klausul om dette i kontrakten sin. Så skjønner ikke hvorfor de virker så sjokkert. Er så godt til dem! Så har de begynt å skylde på Kristiansundere! Haha! De har tatt fra Kristiansund utallige bedrifter og avdelinger. Når OGS ikke vil trene dem lengre er det faktisk en hel by sin feil. Guuuud for noen sutre unger.

Sånn går det når Onkel betaler ;-)

Skrevet

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

 

 

Dette viser bare hvor lite oppegående du er. når svaret er <Jesus,deg igjen> når du blir oppfordret til å gå grundigere inn i saken..

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

 

 

Dette viser bare hvor lite oppegående du er. når svaret er <Jesus,deg igjen> når du blir oppfordret til å gå grundigere inn i saken..

Med så smart sitatteknikk er det kanskje mye flere av oss kunne trenge å gå grundigere inn i. Men hei, jeg hever meg over å kommentere den. Nesten. Endret av sug lut
Skrevet

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

å Jesus, deg igjen.

 

 

Dette viser bare hvor lite oppegående du er. når svaret er <Jesus,deg igjen> når du blir oppfordret til å gå grundigere inn i saken..

Med så smart sitatteknikk er det kanskje mye flere av oss kunne trenge å gå grundigere inn i. Men hei, jeg hever meg over å kommentere den. Nesten.

 

Så herlig du er! Du er nok en person som snakker mye dritt og synser om andre, og må gå på utseendet, rettskriving, datakunnskaper mm dersom du ikke finner noe annet..

Du tåler rett og slett ikke å bli motsagt.

Jeg kunne nå ha synket ned på ditt nivå og skrevet at jeg tror du er ei feit dame med masse kviser og fett hår bare for å tilføre det samme som du... Men det gjør jeg ikke.....

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke for å bli altfor barnehageaktig her, men hvem var det egentlig som begynte og bør i skammekroken her? Sånn, sitt der sammen med anonym-Jesus til de andre barna har spist ferdig.

Skrevet

Ikke for å bli altfor barnehageaktig her, men hvem var det egentlig som begynte og bør i skammekroken her? Sånn, sitt der sammen med anonym-Jesus til de andre barna har spist ferdig.

Ikke for å bli altfor barnehageaktig her, men hvem var det egentlig som begynte og bør i skammekroken her? Sånn, sitt der sammen med anonym-Jesus til de andre barna har spist ferdig.

 

Ja, det var ikke jeg som la ut ett emne her. Det var deg det. Merkelig hvor lite du greier å komme med. Du har nok mere på lager tenker jeg. Tenk deg om!

Skrevet

Herregud da. Er det seriøst ingen som har humor lenger el? Syns dette innlegget til Sug lut var hysterisk festlig jeg. Men virker ikke som alle forstår humoren og IRONIEN her.

 

Kanskje det bare er jeg som har dårlig humor eller ler av ingenting. Men jeg heier på Sug lut.... Digger humoren din:o)

Skrevet

Tja,-hele greiene sier vel nokså mye om fotballens verden(og sikkert mange andre idretter også).....

Gjest Heartbroken
Skrevet

Du er ikke så smart du..

LES alle sider av saken og se intervjuene med de innvolverte. Så kan du prøve på nytt.

 

Syns du at du fremstår spesielt smart med et svar som dette?

 

Bare lurer ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Herregud, ser jeg ikke kan ha et liv utenom dib nei, her skjer det saker og ting gitt!

Greit ikke noe mer ut å kose seg i solen og lusnj med venninner, nå er det dib for alle penga!!!

 

nå er det brus, popcorn og og dib JIHA! Hæla i taket, vinen og verandaen får vente på seg for dette er moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...