*Ninnin* Skrevet 20. mai 2012 #1 Skrevet 20. mai 2012 Andre natta jeg ikke får sove pga smerter! Smertene går nedover hele høyre foten-.- har vært bra så lenge, men etter en tur på noen butikker å litt hage arbe så er jeg "sengeliggende" hater det! Og er kun i uke 19. . Fikk plager tidlig å begynte hos fyso starten når jeg var 10-12 uker. . Noen gode tips der ute i natten?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 20. mai 2012 #2 Skrevet 20. mai 2012 Jeg kunne kun sove på siden, og hadde ammeputa mellom beina. En pute i korsryggen, og ammeputa/andre puter under foten det gjorde mest vondt i,eller dom trigget rygg/bekken smertene.
Hybelkanina Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Det er ikke sikkert det funker for alle, men jeg har gått til osteopat denne gangen. Var veldig plaget med bekkenløsning sist, men er så og si symptomer nå etter behandling hos osteopat. Kan være verdt et forsøk ihvertfall! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Se lyst på det.. det forsvinner etter fødselen.. Ellers hjelper det å ligge på siden med pute mellom bena.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Ligger på siden med pute mellom beina, går minst mulig i trapper, går minst mulig generelt, sitter ikke med beina i kryss, sitter ikke på huk, løfter ikke tungt. Bruker krykker når jeg må gå langt. Har hatt bekkenløsning siden før positiv test, men det er over når tulla er ute. Lykke til! Endret 20. mai 2012 av FinesteGutt08+Julijente12
Mamma til to guttegull Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Prøv å spis et godt kalsium-tilskudd. Jeg har prøvd flere forskjellige, og det som funker best for meg er Kalsium med magnesium og vit d fra Nature's Way-out. Fås kjøpt hos Sunkost iallefall. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå