Gå til innhold

Petit dametøi i Norge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har ikke jeg funnet noen butikker i Norge som fører petite størrelser? Jeg vil ha maxikjole, og tror kanskje jeg må til London for å kjøpe den, og når jeg tenker meg om så vil jeg ikke ha peitit i norge, fordi jeg vil til London. Så det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes omentrent ikke nei.. Vi kortvokste er forvist til å sy opp selv eller kjøpe i utlandet. Man får kjøpt noen bukser på kappahl i d størrelse som er kortere og enkelte steder får man jeans i 30 tommers lengde.. Men kjoler, jakker etc er umulig å få tak i.. Takk gud for internett sier jeg bare ellers ville det blitt dyrt og mange utenlandsturer... Eller kanskje det ikke er så dumt og jeg trenger en tur til London i høst jeg også.... hmmmmmmmm

Gjest Siklerotte
Skrevet

For slikt fins det internett, det bruker jeg til alt jeg ikke får tak i, og det er egentlig ganske mye. Hvis du ikke vil ta deg turen snart, da.

Skrevet

Jada, next har mye bra, og de shipper til Norge. Ellers er jo ebay ganske kult. Har ikke noen hemninger med å kjøpe brukt tøy.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, ellers så har vel Dorothy Perkins, Debenhams og Miss Selfridge en god del petite-klær, og de vet jeg at sender til Norge. Men nettshopping kan selvsagt ikke måle seg med ekte shopping, allikevel en god substitutt.

Skrevet

Det er greiere å prøve klær, og når man handler fra utabygds så må man passe på toll og ræl, og retur er et styr om det blir gæli. Sånn er ebay bedre. Lite toll.. og om det ikke passa, kosta det ikke noe likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...