Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Går rundt og venter spent på om det kommer en dag, så jeg vil gjerne høre noen søte historier.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Vi bare snakket generelt om å gifte oss. Ble aldri noe frieri, syns det er litt fjollete.
kaklemor Skrevet 20. mai 2012 #3 Skrevet 20. mai 2012 Søt og søt historie men her kom det etter noen øl og folk på besøk Ble spurt om giftermål midt på gulvet foran vennene våres
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Her var det jeg som tok saken i egne hender og fridde til mannen på juleaften 2011. Jeg hadde planlagt det en stund og bestilt ringer på nettet. Dem kom i posten, jeg lagde julestrømpe, med forskjellige gaver som han skulle få på juleaften. Nederst i strømpa hadde jeg pakket inn en scrapbook, med masse bilder fra vi ble sammen til det tidspunktet, og på siste side hadde jeg teipet ringen fast og spørsmålet, vil du gifte deg med meg sto under. Han ble veldig overrasket og hadde ingen anelse. Men sa ja!! Noe tidspunkt for når vi skal gifte oss er ikke bestemt enda da!!
Nithuviel Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Mannen gikk ned på kne med roser og skjelvende stemme på toårsdagen vår. Det hele skjedde om morgenen, på badet mens jeg stod i bare trusa, pulesveis fra en annen verden og klemte på ei kvise Hadde alltid sett for meg at jeg av en eller annen grunn skulle ha på meg fin kjole, være nysminket og fjong (ikke mascaraen fra dagen før under øynene, hehe), men varianten mannen valgte er vel så romantisk Gift ble vi og!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2012 #6 Skrevet 20. mai 2012 Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil ha noe overdrevent frieri og hvis han lå på senga med en rose i munnen så kom jeg til å si nei bare av prinsipp, måten det skjedde på var helt perfekt for oss. Hadde en av de dagene som man bare kan ha med den personen som betyr mest for deg, vår, varme, godt humør og mye latter. På vei hjem gikk vi innom favorittstedet vårt for å spise middag, var tidlig på ettermiddagen og de hadde nettopp åpnet for kvelden. Ble sittende å snakke om fremtiden som man så ofte gjør og giftemål ble snakket om som en selvfølgelighet. Så spurte han plutserlig "Men vil du gifte deg med meg da?" Og jeg sa ja uten å tenke noe mer over det, så så vi på hverandre og sa nærmest i kor "vi lar det telle!" (som frieri) og dermed var vi forlovet. En uke senere kom jeg hjem fra jobb, da lå han på sengen med masse røde roser og en ring...lo så jeg gråt!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2012 #7 Skrevet 20. mai 2012 Samboeren hadde mast en stund om at han noen ganger hadde tenkt å fri, men han var jo litt usikker. En gang svarte jeg at han kunne jo bare holde kjeft for det ble aldri noe av. Da bestemte han seg for at jo han ville fri. Vi var på ferie så vi for og kjøpte ringer og han fridde på kvelden på stranda. Det var jo litt spennende, men ikke særlig romantisk eller slik jeg hadde sett det for meg haha Senere brøt vi forlovelsen og gikk fra hverandre. Når vi fant sammen igjen sa han når vi snakket (noen venninner og jeg, og så han da) at han hadde jo fridd så han ville ikke gjøre det igjen. Etter en god stund fant jeg ut at jaja jeg får fri jeg da. Så på dagen når det var 10år siden vi møttes lagde jeg til god mat og tente lys og skulle markere 10 årsdagen vår. Når vi hadde spist og satt på teppet med masse lys rundt oss leste jeg opp noen ord jeg hadde skrevet om oss og fridde med inngraverte ringer og bryllupsdato og hele pakken Vi gifter oss neste sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå