Gå til innhold

Klesstørrelse kontra vekt (voksne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier 82 kg og er 175 cm høy. Har timeglassform med store pupper, breie hofter, runde lår og smal midje. Bruker XL i tights, 42/44 i bukser og M/L i topper - 75J på bh.

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Jeg er nå 40 nede og 42 oppe, veier 70 kg og er 166 høy. Baby er kun 5 mnd og normalt er jeg 38 nede og 40 oppe og veier ca 62 kg.

Skrevet

Jeg er også type sterk, veier 76 kg, 171 høy. I billigkjedene bruker jeg gjerne 40/m, mens jeg ofte må opp i str i merkeklær. Litt bred ryggtavle, endel pupper men ingen voldsomme hofter akkurat...

Skrevet

175 cm og 95 kg, bruker 44-46.

Har den siste måneden gått ned fra 100 kg, og mens jeg før disse 5 kg ned var en ren 46, og noen ganger 48, er jeg nå nærmere en ren 44.

Har timeglassfigur, brede hofter, stor rumpe, smal midje, brede skuldre og relativt store pupper (85 DD).

Skal ned til 70-75 kg, da er jeg (var i hvertfall i mine glansdager) en størrelse 38-40.

Skrevet

165 cm og 85 kg. Bruker allt fra m-xl, og 38-44 i str. Kjøpte en bukse for et par uker siden, den er str 38, og en annen noen uker før det igjen, den måtte jeg ha str 44. Skjønner meg ikke på dette :P Har en såkalt eplefasong jeg også, og ble senest i går tatt for å ha en ny baby i magen :/

Før jeg ble gravid var jeg 65 kg, og brukte s/m, og 36-38. Lengter tilbake til kroppen min før jeg ble gravid, er alldeles ikke fornøyd nå :/

Skrevet

Er 167 cm og veier 78 kg. Bruker alt fra 40-44 i klær.

Skrevet

Jeg er 159 og veier ca 52 kg, bruker S, M og 36.

Skrevet

157cm høy og veier runt 60kg tror jeg, mulig litt over. (veier meg ikke akkurat ofte for å si det slik)

Bruker s-l og 36-40 i klær. Alt må prøves for å si det slik, jeg har små pupper, men stor brystkasse så det er ikke like enkelt å finne topper som passer som ikke er i strekkbart stoff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...