Gå til innhold

Avhengig av baking...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For svarte svingende...For et år siden var jeg den som klarte å gjøre Toro Kakemix uspiselig for mennesker, og konsekvent ALDRI bakte noe, enten det var bursdag eller høytid. Men nå er baking nesten det eneste jeg tenker på. Har lyst til å bake hele tiden, handler inn utstyr fra alskens nettbutikker ( begynner å få et sabla stort lager ), og hver dag tenker jeg på hvilke nye ting jeg vil prøve å lage. Surfer rundt på nettet for å finne inspirasjon og tips hver bidige dag. Må jo være en form for diagnose for dette! Bakoman? Melisavhengighet? Det kan umulig være normalt å sitte å glise for seg selv mens man pynter blomst nummer 100 i rekken...! Og føler for å pynte 100 til, om det så tar hele natta! Og ikke minst er det urovekkende at jeg sitter og tegner utkast til kaker enda det ikke er noens bursdag på lenge.

I kveld har jeg tyvlånt min 4 år gamle datters tegneblyanter for å skrible ned ideer som dukker opp i hodet. Shit, jeg er på bærtur! :) Syns selvsagt det er artig å ha lært noe jeg ALDRI i min villeste fantasi hadde trodd jeg skulle få dreisen på, men det er pikadeisen slitsomt innimellom :) Hadde det ikke vært for bloggen til Villa Perlesukker og passion4baking, ville jeg vært en lykkelig uvitende bakekatastrofe....! Ha en god lørdagskveld, alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakoman, hehe. Men alvorlig talt, kan du ikke begynne å selge bursdagskaker og slikt? Hvis du er flink til å bake og dekorere, altså. Det høres nesten ut som du har et helt spesielt talent for dette :)

Skrevet

He he, er flere som har foreslått det. Men jeg har litt problemer med å ta imot penger fra folk når jeg koser meg glugg ihjæl med bakingen :) Man skal liksom ikke få betalt for å være i lykkerus....! Og så er det så koselig å gjøre noe hyggelig for folk man kjenner, hadde jo fått hetta om jeg skulle bake for ukjente :)

Skrevet

Så kult! Du må mer enn gjerne bake en skikkelig dekadent mektig sjokoladekake til meg altså. ;)

Skrevet

Du tar feil, det er NETTOPP å få betalt for en jobb gjort i lykkerus som er meningen!

Skrevet

Så kult! Du må mer enn gjerne bake en skikkelig dekadent mektig sjokoladekake til meg altså. ;)

En solid melkesjokoladekake med karamell og oreokjeks hadde kanskje vært tingen da? ;) HELT kalorifri, selvsagt!

Skrevet

En solid melkesjokoladekake med karamell og oreokjeks hadde kanskje vært tingen da? ;) HELT kalorifri, selvsagt!

Ohhhh.. Yes, please! <3

:kjennerkjærlighetshåndtakenevokserbareavåleseomdet:

Skrevet

Lovehandlesruler.com! :)

Skrevet

Hahahaha... Okei. Må bare innrømme en ting, så jeg kan få vist hv jeg nettopp fant:

Så godt som hver gang noen skriver en sånn .com- eller .no-greie klarer jeg ikke å motstå fristelsen til å sjekke om det _faktisk_ er en hjemmesiden som heter det... Hahahaha... :kremt:

Så jeg gjorde det nå nettopp, og fant ingen hjemmesiden, men et band på Twitter som heter lovehandlesrule. Hahahaha... Man må jo bare elske det. Tror jeg må følge dem gitt.

Skrevet

He he, jeg har samme tendens til å måtte sjekke slike ting - med vekslende hell! :) Kjekt om jeg har inspirert deg til å bli tilhenger av et nytt band, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...