Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Thea Marie. Emilie.celine,Emma,Linnea...? evt andre forslag? Klarer ikke å finne navn denne gang.. =)
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Kaja. Da har du en uendelig kul bokserie å lese for dem.
Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Garfunkle?? Hahahahaha... Hadde faktisk tenkt å skrive det samme.
Koala *g07* Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Garfunkle?? Hahahahaha... Hadde faktisk tenkt å skrive det samme. Hahahaha fantastisk! Trenger å le så dette gjør susen!
Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Garfunkle?? Hahahahaha... Hadde faktisk tenkt å skrive det samme. Hahahaha fantastisk! Trenger å le så dette gjør susen! For meg og. Hahaha... Ikke at det egentlig var en veldig original tanke, det er jo en rimelig etablert og klassisk duo det der, men jeg syntes det var utrolig festlig i dag kjenner jeg. :knis: Hva med Arthur da, Hi?? Det er jo det Garfunkel heter til fornavn.
Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 (endret) Nei, vent... Det var en jente ja... I gamle dager var det jo populært med sånne jentifiserte guttenavn... Arthurine kanskje? Endret 19. mai 2012 av Soon to be mum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå