Gå til innhold

Hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

164 høy, og veier 73,4 nå.

veide for litt siden 78 kg. begynt å trene for å få vekk magen og stramme opp litt.

veide før 49-50 kg før jeg fikk barn. var alt for tynn. nå er jeg på mange måter passe bare jeg får strammet opp litt her og der. ellers tenker jeg ikke så mye på hva jeg veier men heller hvordan jeg ser ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

172 cm, 76 kg. Veldig muskuløst bygget, og veldig tung benbygning (hele 3,2 kg, Hehe) akkurat nå tenker jeg at jeg ideelt sett skal veie ca 72 kg. Har egentlig ikke så veldig høy fettprosent lenger tror jeg.

Skrevet

Er 168 og veier akkurat nå 80kg som høygravid. Har trivselvekt på 60-65 til vanlig.

Akkurat samme som meg da! Høyde og trivselsvekt! Veide 79 som høygravid. Nå er jeg heldigvis nede på 63-64 kg igjen. Trives med det! Men trives bedre jo nærmere 60 jeg kommer ;)

Skrevet

Er 1,68 og veier 56kg. Skulle ha trent meg opp litt, men det blir bare med tanken.

Skrevet

Er 167 og veier 53. Nå har jeg imidlertid ligget på sofaen i to uker (mot trening 4-5 ganger i uken) og har gått opp to kilo!!

Skal ut å jogge nå straks..:-)

Skrevet

168 og 62 kg. Skal helst ned 2 kg, men stresser ikke med det. Vil heller trene opp kroppen og bli litt sterkere enn å jogge meg tynn som en strek som etter baby nr. 2. Har født 3 barn på 4 år, så bortsett fra at puppene er borte, er jeg fornøyd.

Skrevet

170 og 115 kg. Langtfra fornøyd, grunnen sier seg vel selv...

Skrevet

157 høy, veide 48 før graviditeten... 32 uker på vei og veier nå 57.. ønsker meg ned på 45-46 etter fødselen :)

Skrevet

Er 155 og veier 60 kg

Oi, jeg veier 61 og er 1.55 :D

Føler meg ofte som en liten "tanks" - har en god del muskler, og er fast, men føler meg veldig "bred". Venninner sier alltid "hallo, du trenger jo ikke slanke deg, du veier jo bare rett over 60 kilo". Eh, ja, hadde vært perfekt å veie 60 kilo for min del om jeg hadde vært 5 cm høyere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...