Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Tenker på de nye som kom nå i vår. Er vel en slags allværsjakke som tåler vind og 5000mm i regn eller hva det nå stod på Uansett, kjøpte i str 80 til jenta vår på snart 1,5år. Og den er jammen meg for stor!! Må brette armene og den er laaang... Er str til Reflex STORE ?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Reflex har(og har alltid hatt) en tendens til å være store i str ja(jeg har tidligere jobbet i Reflexbutikk). Men ingen regel uten unntak, jeg kjøpte nylig en softshelljakke i 98 til min 3 åring som vanligvis bruker str 92 og 98, og den var ikke mer enn akkurat passelig. Har også Reflex regndress og parkdress i 92 og de er rikelige store.
Nille 76 Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jeg synes ikke det. Dattera mi har slik jakke i str 80 og hun er bare 9,5 mnd...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 For vårdressen vår i str 86 er kansjke litt for stor, så derfor trodde vi at str 80 i jakke ville være supert.. MEN neida, vi treffer aldri riktig og hun blir alltid gående med for store klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå