Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hei alle sammen Jeg ville egentlig bare komme med en takk til dere alle for at dere har hjulpet meg å komme gjennom noen veldig vanskelige dager. Siden tirsdag har jeg gjennomgått noen veldig vanskelige, private ting i tillegg til at jeg har hatt egghøsting og egginnsetting i forbindelse med IVF-forsøk. Det ble rett og slett veldig mye som ble belastende på en gang for meg, og det var litt vanskelig å takle det til tider. MEN, ved hjelp av engasjerte, til tider provoserende, men aller mest utrolig morsomme diskusjoner her inne på anonymforum har jeg fått mer enn nok andre ting å tenke på enn det som har skjedd ellers i livet. Deilig å få noen mentale pauser innimellom, selv om jeg ikke har deltatt på en brøkdel av diskusjonene selv. Der har vært gode å ha de siste dagene. =) Ha en fin helg!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Sender deg en god klem, og masse lykke til med IVF-forsøkene. Krysser fingrene for deg
Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2012 Sender deg en god klem, og masse lykke til med IVF-forsøkene. Krysser fingrene for deg Tusen takk. =) Det er spennende, men laaaangsomme tider i vente. Jeg synes egentlig denne tiden er den verste; når man bare må gå å vente på om egget fester seg eller ikke... Og den der lille hetta-følelsen som kommer når man tror man kjenner mensenlignende symptomer. MEN, jeg er litt optimistisk også. Det er i alle fall veldig underholdende og "avledende" å være her inne sånn innimellom. Hehehe...
Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2012 Og skulle du sett. Der var dere enda flere har-det-for-travelt-når-jeg-skriver-skrivefeil ja. Hahahahaha... Hat sykt mange av de i det siste altså. Lurer på om jeg ikke har hodet helt med meg for tiden altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå