Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #76 Skrevet 19. mai 2012 Er pupper noe stygt og perverst som man bør skjule? Kanskje vi skal finne opp en "pikk og balle-holder" også da, som menn kan bruke for å holde sakene sine på plass så det ikke sjenerer oss??? fy faen!! Ja, fy faen om jeg skulle måtte se pikken og ballene til en eller annen jeg måtte ha med å gjøre i kraft av jobben hans. Omrisset av pikk og baller er de vel så synlig på en hvilken som helst mann som konturen av brystvorter? Virkelig? Jobber du med menn i tights? Se mellom beina på en hvilken som helst mann, så ser du at det ikke er ei dame, samme om han har tights, dressbukse eller jeans. Eh, det synes at man har jur selv med bh også, det er ikke akkurat det samme som dinglemugger og nysgjerrige vorter. Så var det dette med kua og mennesker igjen, da.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #77 Skrevet 19. mai 2012 Har du ikke kontrakt du kan lese igjennom da? Dersom du driver med kundebehandling så regner jeg med at han kan "pålegge" deg å gå med bh. De fleste bedrifter som driver med kundebehandling har en kleskode, og jeg kan forstå at det kan være ubehagelig for enkelte kunde dersom de står ovenfor deg mens nipplene dine er stive, f.eks. Står ikek et ord om kleskode i min kontrakt. For et tåpelig svar
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #78 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med. Vil du at folk skal se deg i øynene eller fiksere på dinglejur? å jada, de dingler. Og har du unger så har du jur. Kle på deg. åh, så vittig du er, sug lut. Fantastisk. Bare fordi du er tjukk og har jur, trenger ikke det bety at HI har det....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #79 Skrevet 19. mai 2012 Synes vi nesten kan sammenligne dette med muslimske kvinner som må skjule bein, armer og hår.. sykt!! også så mange kvinner som støtter dette da?? enda sykere!! Enig! De som trekker inn hvilke normer et samfunn er styrt av uten å sette spørsmålstegn ved det må da også mene at det er helt ok at kvinner pålegges å skjule både hår og ansikt, siden normene i de samfunnene tilsier det? Du synes ikke det er litt forskjell på kjønnskarakteristika, som bryster, og neser? Nei, ikke ettersom grunnen til at de skal dekke seg til er at de ikke skal friste menn.
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #80 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med. Vil du at folk skal se deg i øynene eller fiksere på dinglejur? å jada, de dingler. Og har du unger så har du jur. Kle på deg. åh, så vittig du er, sug lut. Fantastisk. Bare fordi du er tjukk og har jur, trenger ikke det bety at HI har det.... Oj, trodde du det var en spøk, og at du er forplikta til å le?
Gjest Løvemusene Skrevet 19. mai 2012 #81 Skrevet 19. mai 2012 Hører noen nevner at vi lever i 2012 her... ja... hvis dere har følgt med... så har faktisk bryster blitt mer og mer tabu å vise offentlig! Samfunnet endrer seg, folk endrer oppfatninger over tid. Kanskje greit å henge med? Om gutta i resepsjonen på min arbeidsplass hadde vært jenter, og pekt på kundene i trynet med brystvortene gjennom toppen/genseren... vel, de hadde fått advarsler først, og deretter oppsigelsen i hånda for mangel på resepekt for stillingen sin. Spille på sex kan man gjøre på fritiden sin. De hadde fått det samme om de stilte i tights ja!
Lille♥mitt Skrevet 19. mai 2012 #82 Skrevet 19. mai 2012 Syns du skal ta på deg en bh på jobb, ellers bør du faktisk bytte jobb. Hvis jeg hadde vært sjef i en butikk og en ansatt gikk med svre pupper og brystvorter dinglende i fri dressur så hadde jeg nok blitt ganske misfornøyd. Spesielt når det synes såpass godt at du har fått tilsnakk... Jeg ser at du selv mener det ikke synes, men kollegaene/kundene dine merker det tydeligvis. Du kan stå ute i hagen din og brenne bher så mye du vil på fritiden, men syns du bør kle deg anstendig når du er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #83 Skrevet 19. mai 2012 Hører noen nevner at vi lever i 2012 her... ja... hvis dere har følgt med... så har faktisk bryster blitt mer og mer tabu å vise offentlig! Samfunnet endrer seg, folk endrer oppfatninger over tid. Kanskje greit å henge med? Om gutta i resepsjonen på min arbeidsplass hadde vært jenter, og pekt på kundene i trynet med brystvortene gjennom toppen/genseren... vel, de hadde fått advarsler først, og deretter oppsigelsen i hånda for mangel på resepekt for stillingen sin. Spille på sex kan man gjøre på fritiden sin. De hadde fått det samme om de stilte i tights ja! På tide at noen røsker litt opp i snerpesamfunnet da, dersom det å ikke ha bh under alminnelige, dekkende klær blir sett på som å spille på sex!
Rivjernet Skrevet 19. mai 2012 #84 Skrevet 19. mai 2012 Er pupper noe stygt og perverst som man bør skjule? Kanskje vi skal finne opp en "pikk og balle-holder" også da, som menn kan bruke for å holde sakene sine på plass så det ikke sjenerer oss??? fy faen!! Ja, fy faen om jeg skulle måtte se pikken og ballene til en eller annen jeg måtte ha med å gjøre i kraft av jobben hans. Omrisset av pikk og baller er de vel så synlig på en hvilken som helst mann som konturen av brystvorter? Du ser vel ikke omrisset av pikk oog baller? De bruker jo undertøy og da blir det en pen liten bulk i buksene. Vi ser jo at damene har pupper selv om de bruker bh? Det ser bare litt mer kledelig ut med en bulk en to skvulpende pupper som danser rundt inni genseren.. Jeg regner med at de er ganske synlige siden han faktisk sa rett ut at du må bruke bh.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #85 Skrevet 19. mai 2012 Er pupper noe stygt og perverst som man bør skjule? Kanskje vi skal finne opp en "pikk og balle-holder" også da, som menn kan bruke for å holde sakene sine på plass så det ikke sjenerer oss??? fy faen!! Ja, fy faen om jeg skulle måtte se pikken og ballene til en eller annen jeg måtte ha med å gjøre i kraft av jobben hans. Omrisset av pikk og baller er de vel så synlig på en hvilken som helst mann som konturen av brystvorter? Du ser vel ikke omrisset av pikk oog baller? De bruker jo undertøy og da blir det en pen liten bulk i buksene. Vi ser jo at damene har pupper selv om de bruker bh? Det ser bare litt mer kledelig ut med en bulk en to skvulpende pupper som danser rundt inni genseren.. Jeg regner med at de er ganske synlige siden han faktisk sa rett ut at du må bruke bh. Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper!
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #86 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter?
Himmel og hav Skrevet 19. mai 2012 #87 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Absolutt! Det er jo en fri verden og vi lever i 2012. Det viktigste er jo at du føler deg vel og får gjøre som du vil!
Rivjernet Skrevet 19. mai 2012 #88 Skrevet 19. mai 2012 Er pupper noe stygt og perverst som man bør skjule? Kanskje vi skal finne opp en "pikk og balle-holder" også da, som menn kan bruke for å holde sakene sine på plass så det ikke sjenerer oss??? fy faen!! Ja, fy faen om jeg skulle måtte se pikken og ballene til en eller annen jeg måtte ha med å gjøre i kraft av jobben hans. Omrisset av pikk og baller er de vel så synlig på en hvilken som helst mann som konturen av brystvorter? Du ser vel ikke omrisset av pikk oog baller? De bruker jo undertøy og da blir det en pen liten bulk i buksene. Vi ser jo at damene har pupper selv om de bruker bh? Det ser bare litt mer kledelig ut med en bulk en to skvulpende pupper som danser rundt inni genseren.. Jeg regner med at de er ganske synlige siden han faktisk sa rett ut at du må bruke bh. Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Nei det må du ikke bli skremt av! Jeg syns pupper er fantastisk vakkert, Men når man ferdes ute blandt folk mener jeg at man burde bruke bh.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #89 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Synes du driter deg ut når du trekker inn nakenhet. HI har ikke krevd å få gå toppløs, så sammnlikningen blir bare teit. Og du som vanligvis er så slagferdig da, Luten. Her skuffer du litt, må jeg si.
Gjest Løvemusene Skrevet 19. mai 2012 #91 Skrevet 19. mai 2012 Hører noen nevner at vi lever i 2012 her... ja... hvis dere har følgt med... så har faktisk bryster blitt mer og mer tabu å vise offentlig! Samfunnet endrer seg, folk endrer oppfatninger over tid. Kanskje greit å henge med? Om gutta i resepsjonen på min arbeidsplass hadde vært jenter, og pekt på kundene i trynet med brystvortene gjennom toppen/genseren... vel, de hadde fått advarsler først, og deretter oppsigelsen i hånda for mangel på resepekt for stillingen sin. Spille på sex kan man gjøre på fritiden sin. De hadde fått det samme om de stilte i tights ja! På tide at noen røsker litt opp i snerpesamfunnet da, dersom det å ikke ha bh under alminnelige, dekkende klær blir sett på som å spille på sex! Ja.. hvis du leste innlegget mitt så skrev jeg om brystvorter som pekte ut gjennom klærene.. ikke vanlige dekkende klær. Ikke noe problem hvis det ikke syns! Men virker som Hi i denne tråden og mange andre her syns de har all rett til å la det syns på arbeidsplassen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #92 Skrevet 19. mai 2012 Ja til synlige baller i buksen! ...men brystvorter er noe skammelig styggedom som må skjules?
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #93 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Synes du driter deg ut når du trekker inn nakenhet. HI har ikke krevd å få gå toppløs, så sammnlikningen blir bare teit. Og du som vanligvis er så slagferdig da, Luten. Her skuffer du litt, må jeg si. Oj, nå ble jeg jævlig lei meg. Du mener jeg skylder deg en eller annen form for intellectual reacharound?
Himmel og hav Skrevet 19. mai 2012 #94 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Synes du driter deg ut når du trekker inn nakenhet. HI har ikke krevd å få gå toppløs, så sammnlikningen blir bare teit. Og du som vanligvis er så slagferdig da, Luten. Her skuffer du litt, må jeg si. Det er ikke så ueffen sammenligning egentlig. Jeg har selv bedt en ansatt om å bruke andre klær fordi når hun satt på huk så syntes hele G-strengen og halve rumpa. Alle har jo en rumpe, men det er ikke greit at den synes på jobb. Sånn er det med bryster også.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #95 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Synes du driter deg ut når du trekker inn nakenhet. HI har ikke krevd å få gå toppløs, så sammnlikningen blir bare teit. Og du som vanligvis er så slagferdig da, Luten. Her skuffer du litt, må jeg si. Oj, nå ble jeg jævlig lei meg. Du mener jeg skylder deg en eller annen form for intellectual reacharound? Jeg mener at du ikke klarte å holde deg til temaet i denne tråden, og tråkket langt over i et annet tema da du prøvde å være morsom.
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #96 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Synes du driter deg ut når du trekker inn nakenhet. HI har ikke krevd å få gå toppløs, så sammnlikningen blir bare teit. Og du som vanligvis er så slagferdig da, Luten. Her skuffer du litt, må jeg si. Oj, nå ble jeg jævlig lei meg. Du mener jeg skylder deg en eller annen form for intellectual reacharound? Jeg mener at du ikke klarte å holde deg til temaet i denne tråden, og tråkket langt over i et annet tema da du prøvde å være morsom. Temaet var ikke kropp på utstilling der den ikke skulle være det, altså? Rart, det ser ut som alle andre tror det.
Gjest Visten Skrevet 19. mai 2012 #97 Skrevet 19. mai 2012 På min jobb er det nok av ting å ta tak i, jeg hadde ikke orket gjøre et stort nummer ut av pupper. Men dersom HI synes løse pupper er så viktig at hun heller vil lage mediesak enn bare å tjore dem må hun vel få lov til det. Personlig ville jeg tenkt på hvilket lys saken stilte meg i, hvordan arbeidsplassen og derav også min trivsel på arbeidsplassen ville påvirkes av 'saken' og mine egne muligheter for ny jobb etterpå. Man svelger noen kameler (noe som strengt tatt ikke er hjemlet i arbeidsmiljøloven ) og kaster inn håndkleet dersom spillet blir for høyt. Håper det ordner seg med puppene og arbeidsplassen HI!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #98 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, blir helt skremt av hvordan kvinner ser på sine egne kropper! Ok, jeg liker underlivet mitt, synes du jeg skal gå naken nedentil heretter? Synes du driter deg ut når du trekker inn nakenhet. HI har ikke krevd å få gå toppløs, så sammnlikningen blir bare teit. Og du som vanligvis er så slagferdig da, Luten. Her skuffer du litt, må jeg si. Oj, nå ble jeg jævlig lei meg. Du mener jeg skylder deg en eller annen form for intellectual reacharound? Jeg mener at du ikke klarte å holde deg til temaet i denne tråden, og tråkket langt over i et annet tema da du prøvde å være morsom. Temaet var ikke kropp på utstilling der den ikke skulle være det, altså? Rart, det ser ut som alle andre tror det. Temaet er hva det er påkrevd at man har på seg under klærne. Nakenhet var ikke en del av temaet der. Du prøvde å drite ut hi, men dreit deg ut selv i stedet. Ups!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #99 Skrevet 19. mai 2012 Hva jobber du med HI? Da er da mange arbeidsplasser som har kleskoder selv om det ikke står i arbeidskontraken. Jeg jobber i barnehage, vi får ikke lov å ha på bikinitopp når det er varmt (noe de unge på 20+ gjerne vil) og vi får heller ikke gå i veldig utringet tøy. Ingen som krangler på det. Hadde sjefen min bedt meg om ta på meg bh hadde jeg blitt utrolig flau. Går det så langt at han faktisk må fortelle det til deg, så har det garantert kommet kommentarer til han. Hva med når du bøyer deg, regner med at man ser rett hjem da?
Gjest Miryks Skrevet 19. mai 2012 #100 Skrevet 19. mai 2012 Hva om sjefen finner ut at han ikke vil gå med bukse lenger? Eller kanskje han vil gå i en åletrang pølseskinn-bukse, så trang at den ser vakuumpakket ut? Du, og kundene dine, ville nok følt seg utrolig ukomfortabel siden utstyret hans ville vært godt synlig. Kanskje ikke naken, men godt synlig. Det er akkurat det puppene dine er. Selv om du har klær på over brystene, så ser man godt at de ikke er "innpakket". Om du absolutt må ha superlim i ræva så ingen får rykket deg vekk fra meningene dine, så kjøp hvertfall brystvorteskjulere. Slank eller tjukk, faste eller slappe pupper. Brystvorter som synes er stygt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå