Gå til innhold

Kan sjefen tinge meg til å bruke bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tørr ikke gjøre det selv, men syns det er supersexy at andre går uten BH...

Har ingen aning om sjefen din kan tvinge deg til dette, men det kan jo være han/hun har fått tilbakemeldinger fra kunder evt andre ansatte, som syns det er vell dristig og forstyrrende.. Det synes nok kanskje mer enn du aner!

Uansett, jeg heier på deg smile.png

Takk for det! :)

Jeg kommer ikke til å ta på meg bh før de viser meg lovteksten som gjør at de kan kreve det. Hvis de lager trøbbel av noe slag, trekker jeg inn fagforeningen og går til media. Det er faenmeg min kropp, jeg er kvinne og har pupper, og de velger jeg selv om jeg vil snøre opp. Og jeg vil ikke.

Samfunnet har jammen rast nedover raskt dersom folk nå blir satt ut av å se en pupp bevege seg naturlig, eller omrisset av en brystvorte under en genser. Og nei, jeg har ikke ustelt hår, upussed tenner eller uvasket kropp. Ikke har jeg hår under armene heller. Og det er mitt valg.

Fortsetter under...

Skrevet

Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså.

HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det?

Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med.

Vil du at folk skal se deg i øynene eller fiksere på dinglejur? å jada, de dingler. Og har du unger så har du jur. Kle på deg.

For et latterlig svar. Men til din info så har jeg ikke unger.

Skrevet

Må si jeg er sjokkert over holdningene til de fleste her inne.

Kjempebra at du gjør det som er naturlig og best for deg. Jeg hadde blitt forbannet om jeg var deg.

Herregud vi lever i 2012!!

Skrevet

Heia deg, HI! :D

Er enig med deg på prinsippielt grunnlag, men jeg må innrømme at jeg nok hadde vært så pysete at jeg hadde tatt på meg en BH etter tilsnakk.

Skrevet

Må si jeg er sjokkert over holdningene til de fleste her inne.

Kjempebra at du gjør det som er naturlig og best for deg. Jeg hadde blitt forbannet om jeg var deg.

Herregud vi lever i 2012!!

Helt enig! Synes folk her er gale, jeg.

Skrevet

Spør arbeidsgiver om det står skriftlig om detta i arbeidsmiljøloven ?

Og kven kan tvinge deg til det ?

Eller så be han betale for BH vist det plager han.

Annonse

Skrevet

Jeg tørr ikke gjøre det selv, men syns det er supersexy at andre går uten BH...

Har ingen aning om sjefen din kan tvinge deg til dette, men det kan jo være han/hun har fått tilbakemeldinger fra kunder evt andre ansatte, som syns det er vell dristig og forstyrrende.. Det synes nok kanskje mer enn du aner!

Slutt å spør spørsmål her inne om du ikke tåler svarene. Makan til passiv aggressive!!

Uansett, jeg heier på deg smile.png

Takk for det! :)

Jeg kommer ikke til å ta på meg bh før de viser meg lovteksten som gjør at de kan kreve det. Hvis de lager trøbbel av noe slag, trekker jeg inn fagforeningen og går til media. Det er faenmeg min kropp, jeg er kvinne og har pupper, og de velger jeg selv om jeg vil snøre opp. Og jeg vil ikke.

Samfunnet har jammen rast nedover raskt dersom folk nå blir satt ut av å se en pupp bevege seg naturlig, eller omrisset av en brystvorte under en genser. Og nei, jeg har ikke ustelt hår, upussed tenner eller uvasket kropp. Ikke har jeg hår under armene heller. Og det er mitt valg.

Skrevet

Herregud, HI....vet ikke om jeg klarer å ta tråden seriøst pga svarene dine.

Skrevet

Da får du la være. Jeg er skikkelig provosert og forbanna, og det synes sikkert i svarene mine.

Skrevet

Sjefen din klarer ikkje meir. Han er sikker over kåt og sjå på deg HI.

Gjør som du vil, er ikkje min PUPPER.

Skrevet

Synes flertallet av svarene her skriker etter en offentlig bh-brenning. Makan til snerperi!

Skrevet

Har du ikke kontrakt du kan lese igjennom da? Dersom du driver med kundebehandling så regner jeg med at han kan "pålegge" deg å gå med bh. De fleste bedrifter som driver med kundebehandling har en kleskode, og jeg kan forstå at det kan være ubehagelig for enkelte kunde dersom de står ovenfor deg mens nipplene dine er stive, f.eks.

Skrevet

Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså.

HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det?

Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med.

Vil du at folk skal se deg i øynene eller fiksere på dinglejur? å jada, de dingler. Og har du unger så har du jur. Kle på deg.

Kua har jur. Mennesker har bryster. Akkurat som hesten har mule og mennesker lepper, eller grisen tryne og mennesker nese. Litt flaut for en voksen dame at hun ikke har lært seg slik elementær kunnskap.

Annonse

Skrevet

Er pupper noe stygt og perverst som man bør skjule?

Kanskje vi skal finne opp en "pikk og balle-holder" også da, som menn kan bruke for å holde sakene sine på plass så det ikke sjenerer oss??? fy faen!!

Skrevet

Da får du la være. Jeg er skikkelig provosert og forbanna, og det synes sikkert i svarene mine.

At du ikke evner å kle deg etter vanlig skikk og bruk på jobb sier en hel om deg som person. Jeg er glad du ikke jobber for meg.

Skrevet

Syns du virker rimelig barnslig med svarene dine.

Hva jobber du med? Det er lov å ha kleskoder på jobb, så ja, de kan be deg ta på bh når det tydeligvis er til sjeanse. Har du prøvd å ha en singlett under genser? En stram en som kan skjule litt?

Skrevet

Har du ikke kontrakt du kan lese igjennom da? Dersom du driver med kundebehandling så regner jeg med at han kan "pålegge" deg å gå med bh. De fleste bedrifter som driver med kundebehandling har en kleskode, og jeg kan forstå at det kan være ubehagelig for enkelte kunde dersom de står ovenfor deg mens nipplene dine er stive, f.eks.

Står ikek et ord om kleskode i min kontrakt.

Skrevet

Si meg, er det for mye forlangt av en sjef som tydeligvis driver butikk e.l, at de ansatte har på seg undertøy på jobb????

Skrevet

Kanskje vi skal finne opp en "pikk og balle-holder" også da, som menn kan bruke for å holde sakene sine på plass så det ikke sjenerer oss??? fy faen!!

Godt svart. Samme prinsipp. Synes ingen av snerpene her kan gi noe godt svar på hvorfor man absolutt må ha bh, det bare må man.

Skrevet

Spør arbeidsgiver om det står skriftlig om detta i arbeidsmiljøloven ?

Og kven kan tvinge deg til det ?

Eller så be han betale for BH vist det plager han.

Kleskoder står ikke i arbeidsmiljøloven.

Har du ikke hørt om klaskode på jobb?

Det står heller ikke i kontrakten til en annsatt, men du kan be sjefen din om å få lese gjennom mappen om bedriften på jobben din.

Spør på mandag du.

Skrevet

Jeg spår at den sjefen kommer til å få et helvete dersom han prøver å tvinge deg og du går til media. Håper nesten at det skjer, ser ut til at dette er en sak som kunne trenge litt oppmerksomhet. Stå på, HI!

Skrevet

En mann på jobben min har svære baller som synes godt i dressbuksen, det blir en tydelig bul mellom beina. Jeg synes det er skikkelig ubehagelig å bli kofrontert med stellet hans på den måten hver dag. Skal be skjefen kreve at han bruker en ekstra stram bokser som trøkker ting litt mer sammen.

Skrevet

Kan vi ikke alle bare gå nakne?? Det er jo sååååå naturlig og det bør alle tåle altså....

Skrevet

Kan vi ikke alle bare gå nakne?? Det er jo sååååå naturlig og det bør alle tåle altså....

Det var et tåpelig svar. Det er ikke snakk om stor utringning og det å vise mye hud, så hold nakenhet utenfor. Det er snakk om hva som kan sees gjennom klærne.

Skrevet

Godt svart. Samme prinsipp. Synes ingen av snerpene her kan gi noe godt svar på hvorfor man absolutt må ha bh, det bare må man.

De har nok dårlig selvbilde og ser ned på kroppen sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...