Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Jeg liker ikke å gå med bh, synes det er skikkelig ubehagelig. Bruker helt vanlige, anstendige klær, ikke utringet. Nå har jeg fått beskjed på jobben om at jeg må bruke bh, fordi det er til sjenanse for kundene våre at jeg går uten! Hvordan i all verden kan det være til sjenanse? Jeg er slank og har helt normale pupper, en litt stor b-cup. Kan sjefen virkelig pålegge meg å bruke bh?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Det er faktisk veldig lite pent å gå uten BH, selv om du er slank. Du ser det nok ikke selv, men det er ganske tydelig for de som står rett mot deg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Skikkelig stygt når voksne kvinner går uten BH. Det synes veldig lett selv om du er slank og har "normale" pupper. Skjønner sjefen din veldig godt!!
Tauriel Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Hvis dere har en form for kleskode vil jeg tro han kan det.
Minimikro Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Det kan være veldig sjenerende hvis for eksempel brystvortene dine vises.. Holder med sjefen din i denne saken, du bør skaffe deg BH... også for støttens skyld!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Siden du her her inne på dette forumet så har du kanskje barn også? Da har du sikkert nokså store brystvorter at de synes godt under genser....... Ikke pent....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Syns det er mer merkelig at du ikke skjønner dette selv! Kjøp deg en bh du.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #10 Skrevet 19. mai 2012 Hjemme kan du gå uten.....men på jobb bør man kle seg anstendig og jeg mener at en voksen kvinne uten BH ikke er anstendig kledd på jobb.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #11 Skrevet 19. mai 2012 Gå til en skikkelig undertøysforretning, så får du hjelp til å plukke ut behagelige og fine bh'er
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #12 Skrevet 19. mai 2012 Jeg blåser i om det er pent eller ikke. Det er mine pupper. Det er mange jeg ikke synes har pene kropper, men jeg kan da ikke tvinge dem til å snøre og pakke inn kroppen av den grunn? Hva så om brystvortene synes? Det synes da også utenpå buksene at menn har pikk og baller?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #13 Skrevet 19. mai 2012 Synes det er mange teite og ubegrunnede svar her. Vi lever i et samfunn som fordømmer at kvinner dekker til håret sitt, men som vil tvinge kvinner som ikke ønsker det til å binde opp puppene sine? Tviler sterkt på at sjefen din har noe å komme med, hi!
Tauriel Skrevet 19. mai 2012 #14 Skrevet 19. mai 2012 HI: hvis du driver med kundebehandling så er det til sjenanse for kunder... Og kunder som føler seg uvel i nærheten av en ansatt kommer ikke tilbake. I tillegg så er ikke du den eneste på jobben, for jeg gjetter på at du har kolleger. Og du må jo kan være litt grei å føye dem litt der, spesielt når det kommer til en slik bagatell.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #15 Skrevet 19. mai 2012 Det ser skikkelig trashy ut å gå uten BH. Horete rett og slett, og det er ikke pent. Regner med du jobber på mcdonalds eller noe?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #16 Skrevet 19. mai 2012 HI: hvis du driver med kundebehandling så er det til sjenanse for kunder... Og kunder som føler seg uvel i nærheten av en ansatt kommer ikke tilbake. I tillegg så er ikke du den eneste på jobben, for jeg gjetter på at du har kolleger. Og du må jo kan være litt grei å føye dem litt der, spesielt når det kommer til en slik bagatell. Det er vel ingen bagatell å bli tvunget til å gå med undertøy som man synes er ubehagelig? Vennligst gi et svar på hvorfor pupper uten bh skulle være ubehagelige å se på? Folk kan da bare trekke til seg blikket? Blir liksom puppene mine mer påtrengende fordi de ikke har et formpresset hylster rundt seg?
Mrs. Bouquet Skrevet 19. mai 2012 #17 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med. Som sagt så er det sjenerende så lenge det er synlig at du ikke bruker bh. Det blir mer som å gå med bunad uten skjorte. Man ser ikke noen private kroppsdeler, men det mangler noe som burde være der.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #18 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med. Som sagt så er det sjenerende så lenge det er synlig at du ikke bruker bh. Det blir mer som å gå med bunad uten skjorte. Man ser ikke noen private kroppsdeler, men det mangler noe som burde være der. Men hvor står det skrevet at det er noe som "burde være der"? Vennligst vis meg lovparagrafen der det står at kvinner er pålagt å bruke bh!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #19 Skrevet 19. mai 2012 Jeg tørr ikke gjøre det selv, men syns det er supersexy at andre går uten BH... Har ingen aning om sjefen din kan tvinge deg til dette, men det kan jo være han/hun har fått tilbakemeldinger fra kunder evt andre ansatte, som syns det er vell dristig og forstyrrende.. Det synes nok kanskje mer enn du aner! Uansett, jeg heier på deg
Mrs. Bouquet Skrevet 19. mai 2012 #20 Skrevet 19. mai 2012 Jeg blåser i om det er pent eller ikke. Det er mine pupper. Det er mange jeg ikke synes har pene kropper, men jeg kan da ikke tvinge dem til å snøre og pakke inn kroppen av den grunn? Hva så om brystvortene synes? Det synes da også utenpå buksene at menn har pikk og baller? Det er helt greit at mange ikke her pene kropper. Noe er ikke sjenerende, mens andre ting er det, som å gå uten bh, være utstelt på håret, har valmuefrø i tennene, gå med hull i sokkene osv.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #21 Skrevet 19. mai 2012 Jeg forstår jo sitt synspunkt, HI. Jeg synes ikke det nødvendigvis er stygt å gå uten BH, jeg heller men det er disse brystvortene som blir litt forstyrrende...Vulgært er det også. Sjekk ut brystvorttapen du får kjøpt på Lindex, HM osv...Veldig populære. Da slipper du bh'en men unngår en del kleine blikk også.
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #22 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med. Vil du at folk skal se deg i øynene eller fiksere på dinglejur? å jada, de dingler. Og har du unger så har du jur. Kle på deg.
ticalinda Skrevet 19. mai 2012 #23 Skrevet 19. mai 2012 Hvis det finnes en kleskode på jobben, og retningslinjene sier at man ikke skal kle seg til sjenanse for andre, ja, så har sjefen din rett til å legge noen føringer. Hvis brystvortene dine kommer frem, eller anes under det du har på deg, vil jeg anta at de fleste rundt deg syns det er litt ubehagelig, og jeg tror det kan være lurt uansett å følge kleskoden på jobben, enten den er eksplisitt eller ikke.
Tauriel Skrevet 19. mai 2012 #24 Skrevet 19. mai 2012 HI: hvis du driver med kundebehandling så er det til sjenanse for kunder... Og kunder som føler seg uvel i nærheten av en ansatt kommer ikke tilbake. I tillegg så er ikke du den eneste på jobben, for jeg gjetter på at du har kolleger. Og du må jo kan være litt grei å føye dem litt der, spesielt når det kommer til en slik bagatell. Det er vel ingen bagatell å bli tvunget til å gå med undertøy som man synes er ubehagelig? Vennligst gi et svar på hvorfor pupper uten bh skulle være ubehagelige å se på? Folk kan da bare trekke til seg blikket? Blir liksom puppene mine mer påtrengende fordi de ikke har et formpresset hylster rundt seg? Du kan bli tvunget av den enkle grunnen for at du har sakt ja til jobben... Enkelte finner det ekkelt at de kan se omrisset av brystet eller "struttende" brystvorter. Det snakkes om det også på slike plasser, da jeg gikk på skolen var det en lærer som gikk uten BH og tro meg, hun var den som det ble snakket mye om og mye negativt. å ja, puppene dine blir faktisk mer påtrengende uten BH hvis dette kan sees gjennom klærne (omriss er faktisk nok), å det med at "folk bare kan trekke til seg blikket" blir bare for dumt. Når du tar en jobb der du kommuniserer med folk, får du kle deg etter det og. Sånn er det blitt i dag, og det er ikke noe man kan gjøre med det.....
Mrs. Bouquet Skrevet 19. mai 2012 #25 Skrevet 19. mai 2012 Om de kan se at du er uten bh er det nok til at det er sjenerende. Skaff deg behagelig bh så er det ingen problem. Det finnes altså. HVORDAN kan det være til sjenanse? Vær så snill å forklare meg det? Og spørsmålet mitt er egentlig om han kan tvinge meg til å bruke det. Jeg trenger det ikke for tyngdens skyld, og jeg synes det er ekkelt å gå med. Som sagt så er det sjenerende så lenge det er synlig at du ikke bruker bh. Det blir mer som å gå med bunad uten skjorte. Man ser ikke noen private kroppsdeler, men det mangler noe som burde være der. Men hvor står det skrevet at det er noe som "burde være der"? Vennligst vis meg lovparagrafen der det står at kvinner er pålagt å bruke bh! Men nå er du bare vanskelig. Det er forskjell på lovpålagt og generell estetikk. Det er ikke forbudt å gå kun i truse heller, men det er ikke greit på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå