Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Hvor mye bør man gi? Kan nevne at jeg selv betaler for kjole og frisør, sånn at det blir dyrt nok i utgangspunktet Men hva er riktig å gi?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Jeg betaler også for frisør og kjole selv, et er helt vanlig her jeg bor ihvertfall. I tillegg gir jeg gave for ca 1000 kr. Lurer på om det er lite? Jeg er jo invitert med følge, dvs blir 500 fra hver av oss.....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jeg betaler også for frisør og kjole selv, et er helt vanlig her jeg bor ihvertfall. I tillegg gir jeg gave for ca 1000 kr. Lurer på om det er lite? Jeg er jo invitert med følge, dvs blir 500 fra hver av oss..... Okey. Nei, jeg vet ikke hva som er vanlig jeg altså, derfor jeg spør Har ikke tenkt at hun skal betale for meg, sånn sett. Jeg spanderer forøvrig hotell på henne også, til 1500 kr. Men det er mer enn gave fra meg til henne, ikke fra oss til dem Har tenkt 1000,- jeg og, men da i gaver. De har masse ønsker der nemlig. Penger har så lett for å bli brukt til familien as
Soon to be mum Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg er også forlover i sommer, og min mann er forlover i et annet bryllup. Vi betaler begge selvsagt for våre egne antrekk, frisør og annet som måtte komme med. "Mitt" bryllup er dessuten i utlandet, og vi betaler også flyreise og hotellopphold selv, selvsagt. Jeg regner med å bruke mellom 2000 og 3000 kroner på "min" brud, men det er også fordi det er min søster. Brudgommen som min mann er forlover for... Tja... 1000 kroner minst? Men må innrømme at vi har ikke tenkt så nøye på det enda. Vi er mer opptatt av å finne den rette gaven mer enn hva den koster egentlig. DET, derimot, sliter vi med. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå