Lilli med småtrolla Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Nå viser det seg at vi er blitt gravide med nummer to! Ikke helt etter planen, siden jeg er førskolelærerstudent, men vi er selfølgelig kjempeglade Nå viser det seg at termin er midt i "vårsemesteret" 2012... Får ikke ringt studiekonsulent i helgen, og derfor håper jeg at dere kan svare meg på noen spørsmål - Kan jeg begynne en permisjon midt i et semesteret, og forsette der jeg slapp året etter? Eller må jeg begynne hele skoleåret på nytt? :-/ - Noen som har tatt eksamen med nyfødt baby? er det gjennomførbart?
Blabb00 Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Du får permisjon midt i et semester ja Er du lur så søker du permisjon etter første semester i skoleløpet. å eksamen med en nyfødt baby er hardt, men gjennomførbart
Blabb00 Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Altså du søker permisjon etter første semester i skoleløpet, slik at du ikke søker permisjon midt i det andre skoleløpet Da blir det lettere å hente seg inn senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå