Gå til innhold

Det bare renner og renner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er ikke fostervann. Det lukter hvertfall ikke som fostervann. Og noe av det er hvitt, og det lukter ikke tiss heller.

Er dette vanlig på slutten av graviditeten? 39 uker idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utflod?

Ellers trenger ikke fostervann lukte noe spesielt.

Skrevet

Men er det vanlig med så mye utflod at det renner?

Det kommer ikke mye, men nok til at det renner ett par cm nedover lårene mine.. usj

Skrevet

Høres ut som utflod. Jeg slet med masse utflod i hele svangerskapet egentlig...

Skrevet

Det er vanlig nok. Jeg hadde det også. :)

Skrevet

Jeg tok på truseinnlegg for en time siden, og må bytte allerede. Håper jeg føder snart, for dette synes jeg var ekkelt.

Når det ikke renner, så kjennes det ut som det renner. Bare inni der.

Skrevet

Syns du burde ringe føden jeg- dersom det er vannet som har gått skal du liksom holde deg i ro..

De vil sikkert at du kommer opp så de får skjekket det :)

been there- done that...

Skrevet

Bruk svart truse trikset. Er det fostervann, blir det ikke hvitt i trusa når det tørker.

Skrevet

Med førstemann så skjedde noe av det samme, og det var jo bare utflod. Så jeg er litt redd for og "drite" meg ut igjen :P

Jeg prøver det truse trikset.. Takk for hjelpen!

Skrevet

En ting til. Hodet var ikke festet for 2 dager siden.

Da ville vel vannet gått i store mengder?

hi

Skrevet

Jeg hadde også ringt føden. Det er vel bedre å få sjekket det en gang for masse :)

Hos meg piplet det fostervann hele dagen pga hodet lå helt nedi og blokkerte utgangen slik at det ikke kom så masse om gangen.

Skrevet

Jeg hadde ringt føden, for sånn du beskriver det var det hos meg etter at vannet gikk. Og det er bare en test de tar der som helt sikkert kan avgjøre om det er fostervann eller noe annet.

Pga infeksjonsfaren ved vannavgang ville jeg absolutt bedt om en kontroll.

Hodet kan fint ha festet seg helt nylig, og om det ligger helt nedi der allerede,er det slik det fortoner seg når vannet dår- bare litt og litt sildrer ut.

Skrevet

Det som var igjen i truseinnlegget var lyselyselyse orange? Har tatt på meg svart truse nå, så får se om litt ..

Skrevet

Sånn så mitt fostervann ut også- eller, litt sånn lyserosa/lyserødt. Iallefall var det farge i truseinnlegget.

Skrevet

Synes også du bør ringe føden. Kan kanskje være slimproppen også?

Skrevet

Nå synes jeg også at du skal ringe. Utflod med ny farve er også noe som bør sjekkes opp. Så ring for råd og veiledning, uavhengig av trusetest og andre ting du kanskje ville prøve først . :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...