Gjest peacock Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 9-25 kg... Hvilket har du og er du fornøyd? Har peilet meg inn på å kjøpe et Britaxsete til mini, men hvilket (ja, klart jeg skal prøve i bilen før jeg kjøper...)?? :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 vi har multi tech og er veldig fornøyd. Hadde besafe izi før, men byttet fordi vi ville at hun skulle sitte bakover lenger. Multi tech er ganske greit å montere, hun sitter godt i det og det har god støtte til hodet (veldig greit da vi kjører en del lange turer og hun sover i bilen). Hun er 4,5 år nå og har fremdeles god plass i setet sitt, så vi er kjempefornøyde!
Hybelkanina Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Vi har multitech i bilen til mannen min. Fint sete, men sønnen vår er mer glad i Besafe-setet som vi har i min bil. Han sitter høyere og har bedre oversikt der. Ulempen med Besafe er at det er så digert, så hadde jeg hatt mindre plass i bilen hadde det nok blitt et multitech der også.
Blabb00 Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Multi tech! Super fornøyd! Men synd det er lite " demping" under rompa..
live09 Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Multi tech her og, jenta vår er tre år og sitter kjempefint fortsatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå