Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 vi vurderer å dra dit 1 uke i sommer. det ser jo veldig koselig ut på bildene og omtalen er god. det blir bare meg og kjæresten. det vi egentlig ønsker er å bade, spise god mat og gå litt i gatene og se på ting. en ganske rolig ferie, men som ikke blir helt uten opplevelser. har du noen erfaringer fra valencia?
duplolego Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Valencia er bra det. Mye fint og se og ok priser. Men er dyrt å reise dit. Lite flyavganger osv Vil heller anbefale Barcelona. Der har du alt. Strand shopping uteliv og mye kulturelt, Billigere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå