Gå til innhold

Champisen er lagt i fødebagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er alt klappet og klart for igangsettelse i morgen! Store truser, såper, ørepropper og rykende ferske magasiner er pakket. Og ikke minst en liten flaske prosecco vi skal hygge oss med etter at kampen er over;) håper alt går bra og at vi innen tirsdag har blitt foreldre for tredje gang!<3 gleder oss til å se vår lille prinsesse nr.2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne skrevet nøyaktig samme meldingen, sett bort fra at jeg dropper champisen. ;) Masse lykke til! Har du fått beskjed om at igangsettelsen i morgen er avhengig av kapasiteten? Her sier de i morgen, eller evt mandag om det er for travelt...

Skrevet

Lykke til begge to.. Håper dere slipper å venter for lenge på babyene deres.

Skrevet

Blir nok mest en liten symbolsk sup av sprudlevannet;) men her er det uavhengig av kapasitet. Ballong først:) jeg er i uke 38 kun, så redd det kan gå litt tid. Håper å slippe ks denne gangen.

Skrevet

Con: Masse lykke til, -til deg og!

Skrevet

Lykke til begge to:) Spennende!

Skrevet

tror nok champis hadde gått rett i toppen på meg etter en fødsel. først null alkohol på nesten et år, og så drikke når jeg er helt tappet for alt. husker sist skalv jeg av sult da jeg fikk maten servert.... hehe. men stilig da! :) ingen dum ide. Får nok sprette champagnen når vi kommer hjem jeg, ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...