Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Prøver å bli gravid og er 10 dpo i dag. Bestemte meg for å teste da jeg hører fra mange andre at de tester positivt allerede 9-10 dpo. Testen var negativ Vet nøyaktig når jeg hadde eggløsning, så er helt sikker på at jeg er 10 dpo i dag. Noen som har begynt å teste tidlig og fått negative tester, for så å teste positivt? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Hva er dpo? Jeg testet med en rfsu-test som skulle kunne gi positivt svar allerede en uke før man ventet mensen. Den var negativ. Så tenkte jeg ikke mer over saken før jeg var fem dager over tiden, og testet på nytt. Da var den positiv!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jeg testet vel 10 dpo, den var helt negativ. 13 dpo var den positiv!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg testet 12 dpo, og streken var så svak at jeg ikke så den først og trodde den var negativ. Kastet den, men følte jeg måtte dobbelsjekke og tok den opp igjen og holdt den under lyset, da kunne jeg skimte den. Så jeg tror absolutt den hadde vært negativ på 10 dpo. Og jeg er altså gravid.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Hva er dpo? Jeg testet med en rfsu-test som skulle kunne gi positivt svar allerede en uke før man ventet mensen. Den var negativ. Så tenkte jeg ikke mer over saken før jeg var fem dager over tiden, og testet på nytt. Da var den positiv! DPO er dager fra man hadde eggløsning og frem til forventet menstruasjon. Så 10 dpo er 10 dager siden eggløsning Hi
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Hva er dpo? Jeg testet med en rfsu-test som skulle kunne gi positivt svar allerede en uke før man ventet mensen. Den var negativ. Så tenkte jeg ikke mer over saken før jeg var fem dager over tiden, og testet på nytt. Da var den positiv! DPO er dager fra man hadde eggløsning og frem til forventet menstruasjon. Så 10 dpo er 10 dager siden eggløsning Hi Aha. Regnet egentlig med at det var noe slikt, men hva står det for?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Hva er dpo? Jeg testet med en rfsu-test som skulle kunne gi positivt svar allerede en uke før man ventet mensen. Den var negativ. Så tenkte jeg ikke mer over saken før jeg var fem dager over tiden, og testet på nytt. Da var den positiv! DPO er dager fra man hadde eggløsning og frem til forventet menstruasjon. Så 10 dpo er 10 dager siden eggløsning Hi Aha. Regnet egentlig med at det var noe slikt, men hva står det for? Aner ikke
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Hva er dpo? Jeg testet med en rfsu-test som skulle kunne gi positivt svar allerede en uke før man ventet mensen. Den var negativ. Så tenkte jeg ikke mer over saken før jeg var fem dager over tiden, og testet på nytt. Da var den positiv! DPO er dager fra man hadde eggløsning og frem til forventet menstruasjon. Så 10 dpo er 10 dager siden eggløsning Hi Aha. Regnet egentlig med at det var noe slikt, men hva står det for? Aner ikke Nå kom jeg på det selv, det er antakelig engelsk og står for days past ovulation. Lykke til, i alle fall! Alt håp er ikke ute før man har fått mensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå