Gå til innhold

Hva gi i bursdagsgave til ei jeg ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt i bursdag til samboeren til mannens kamerat...Har møtt henne et par ganger og kjenner henne overhode ikke. Hva gi i gave? Vin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vin

Blomster

Gavekort i bokhandel

Skrevet

Gi vin hvis du ikke kjenner henne.

Men du kan jo også spørre mannen om han kan spørre kompisen hva samboeren hans er interessert i. Så kjøper du gavekort utifra det hun liker.

Skrevet

Sprudlevin med blomsterpynt. :-)

Skrevet

Jeg ville ikke gitt vin om jeg ikke viste at hun drikker det, i motsetning til hva mange tror er det ikke alle som drikker vin.

Da jeg var dagmamma fikk jeg stort sett en flaske vin i avsluttningsgave (greit nok disse menneskene har jo ingen anelse om jeg drikker eller ikke) , jeg har ofte fått vin i jule og bursdagsgaver av mennesker som egentlig burde vite at jeg ikke drikker det.

Har ei venninne og ei søster som opplever det samme.

Er litt trist syntes jeg at nå i denne alderen hvor jeg får lite gaver så blir det til at de fleste bare er å gi videre til noen andre (og ja ikke som gave da)

Syntes det er like ille om noen som kjenner meg gir meg vin som jeg ikke drikker som at de gir meg parfyme eller sminkesaker som jeg er allergisk mot (og ja har fått en del av det opp gjennom tidene.)

Be din samboer spørre vennen sin hva dama liker, blomster blir stor suksess om hun liker det litt mindre om hun er allergisk, vin er flott om hun er glad i det, kjedelig om hun ikke drikker vin eller alkohol i hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...