khm Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Unnskyld, men å legge nicket ditt så tett opp til mitt, var det bare ett sinnsykt sammentreff eller er du virkelig så barnslig at du må gjøre det for å "kødde" med meg? Så noen av de kommentarene du har gitt på innlegg, og det var litt som å se en 13-14 åring sitte å skrive for deretter sitte å fnise for hvor morsom man er Til dere andre, så er nicket mitt khm, jeg er en mann på 31 og liker å diskutere her, hvem khm` er aner jeg ikke!
khm Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2012 Ja vet ikke helt hva man skal si, mystisk menneske egentlig! Orker ikke spekulere på hva iallverden h*n prøver på med dette.
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Gratulerer, da har du i alle fall klart å hisse på deg noen over tid, det er det eneste positive ved sånt. Det er ikke første gang - jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt nick-plagiater her, men de gir seg stort sett kjapt (antakelig når Shake it up begynner på Disney Channel eller mamma sier det er leggetid - det er aldri de eldste eller skarpeste knivene...)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Ganske utrolig hvor barnslige folk blir egentlig. Bare fordi khm er mann blir han slaktet for alle meningene sine. Jeg synes han gir saklige og gode svar jeg. Det jeg har sett tidligere i alle fall. Hormonbombene her inne ser ut til å ha et enormt hat mot menn...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Trøst deg med at det sier mer om dem enn om deg. Og man er ikke en ekte dibber om man ikke har fått plagiatnick eller hetsetråder rettet mot seg- så velkommen i klubben!
khm Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2012 Trøst deg med at det sier mer om dem enn om deg. Og man er ikke en ekte dibber om man ikke har fått plagiatnick eller hetsetråder rettet mot seg- så velkommen i klubben! Hm, visste faktisk ikke det, trodde kanskje ikke noen var så dumme at de gjorde noe sånt, mye å lære ser jeg! Men får ta det som ett rart kompliment
Gjest Antarctica Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Husker da Alex Rosen skulle velge artistnavn. Han fikk trøbbel med den forhenværende popsangeren Alex Sandøy, fordi hun ikke ville blandes med han useriøse tv-figuren! (Jeg vurderer å kalle meg Lug sut, for å forvirre folk, og deretter spre om meg, ikke med kjappe aforismer, men med feilstavede nusselige meldinger om livet og kjærligheten....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå