Gå til innhold

Har truffet en super fyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er virkelig helt spesiell, omtenksom, snill, morsom og alt som er bra i en mann. Han er helt på trynet etter meg og har falt fullstendig.

Jeg på min side er ikke klar for noe forhold, har bare lyst til å date litt og ha det gøy, ikke binde meg til noen. Men jeg ser jo at denne fyren er noe for seg selv og vi har det gøy sammen når vi er ute, samme humor osv.

Egentlig ser jeg på han som en utrolig god kamerat og skulle ønske at han var det. Jeg ser jo også at jeg liker han litt mer enn det, men det mangler noe. Det mangler den kriblingen i magen når vi treffes. Den finnes ikke.

Bør ikke den være tilstede?? Er ikke det litt tegn på forelskelse? Jeg føler bare en god følelse når jeg treffer han fordi jeg synes han er fin og morsom, men ikke noe mer. Noen som har hatt det sånn....og hvor førte det dere hen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sååååååååååå interessant innlegg kanskje....men jeg dytter....trenger litt råd/erfaringer;)

Skrevet

Jeg hadde nok fortsatt og lett om jeg følte det manglet noe. Det er jo litt dumt hvis du aldri sluttet å lete fordi du føler det mangler noe mellom dere.

Hvis du har litt erfaring med deg selv så vet du vel kanskje inderst inne hva som mangler også!? :D

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg hadde det sånn med min kjære x, jeg prøvde alt jeg kunne, men noe manglet. Så jeg lot han gå. Vi er heldigvis gode venner noe jeg er glad for for jeg ønsker han i livet mitt. Bare ikke som kjæreste!

La han gå finn en annen, har du ikke den følelsen nå kommer den neppe.

Skrevet

HI

Jeg har vært ganske klar på at jeg ikke vil ha noe forhold. Han vil det, men respekterer mitt valg. Han vet også at jeg dater andre, og jeg ønsker å ta dette stille og rolig.

Han er virkelig en super fyr og det jeg ønsker aller mest er å ha han som en venn. Vet han vil mer og det er der det blir vanskelig.

Men jeg kan ikke gjøre annet enn å være åpen med han om dette og så får han velge hva han vil gjøre med det.

Jeg vet ikke akkurat hva som mangler, men jeg vet at hans engasjement gjør meg litt redd og det er kanskje der jeg blokkerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...