Gå til innhold

Bli pen i sneglefart!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker igrunn å være stygg såfall! Noe så kvalmt..

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jum jum, bare å kline seg inn og kjenne skjønnheten gro!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg har altså null sjangs til å bli pen jeg da, for jeg har kun balkong... Kanskje like så greit egentlig..

 

Dere andre får ha lykke til! gleder meg til før/etter bildet!

Gjest sug lut
Skrevet

Vet du hva, jeg har plukka så mange salta brunsnegl (de oppløser seg i det mest vanvittige slim) og sett så mange overkjørte at jeg foretrekker å være mitt gamle stygge jeg, om snegleslim er alternativet.

Skrevet

Nja, da foretrekker jeg heller glassfiber og sparkel for å holde fasaden fremover! Niks snegleplukking her i gården.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...