bIomstre Skrevet 19. mai 2012 #1 Skrevet 19. mai 2012 Er hagen sneglebefengt, så er det jo godt å vite st de kan brukes til noe fornuftig... http://www.klikk.no/helse/dinkropp/hudoghar/article279863.ece Så da er det vel bare å komme seg ut og plukke, ha de i mat mølla, smøre på og vente?
marsve Skrevet 19. mai 2012 #2 Skrevet 19. mai 2012 Foretrekker igrunn å være stygg såfall! Noe så kvalmt..
Gjest Mentha & Junior Skrevet 19. mai 2012 #3 Skrevet 19. mai 2012 Jum jum, bare å kline seg inn og kjenne skjønnheten gro!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Jeg har altså null sjangs til å bli pen jeg da, for jeg har kun balkong... Kanskje like så greit egentlig.. Dere andre får ha lykke til! gleder meg til før/etter bildet!
Gjest sug lut Skrevet 19. mai 2012 #5 Skrevet 19. mai 2012 Vet du hva, jeg har plukka så mange salta brunsnegl (de oppløser seg i det mest vanvittige slim) og sett så mange overkjørte at jeg foretrekker å være mitt gamle stygge jeg, om snegleslim er alternativet.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Nja, da foretrekker jeg heller glassfiber og sparkel for å holde fasaden fremover! Niks snegleplukking her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå