Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Er helt ny på dette, men meldte meg inn for noen dager siden. Har fått ganske mange hendvendelser, og tatt kontakt med 2 selv. Har noen spørsmål.. - Hvis man får melding og ikke "liker" personen som har sendt melding, svarer man høflig, eller lar man bare være å svare? Aner ikke hva jeg skal skrive, men føler meg frekk ved å bare avvise uten å si noe heller. - De som skriver "hvem er du da?" svarer jeg ikke rett og slett fordi jeg synes det er et teit spørsmål med tanke på at man har en profil, og de kan heller spørre noe ut fra det. Er det frekt? - Det samme med de uten bilder, svarer ikke. Jeg har bilde, da får de se meg, jeg krever å se de også. Frekt å ikke svare? - Og siste og viktigste: Når jeg skriver med en, så svarer jeg når jeg leser meldingen, samme om jeg er pålogget da, eller om det er dagen etter fordi jeg ikke er pålogget før det. Jeg ser når de har lest mine meldinger, men noen svarer jo ikke før det har gått lang tid likevel. Er dette en uskreven regel, at man ikke skal svare med en gang? Jeg er ikke så ivrig på å snakke med noen, enda, men bare dette gjør jo at jeg mister interessen av å snakke mer med de, når de er pålogget, men ikke svarer før etter minimum en time... - flere tips med nettdating?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jeg var "aktiv " på et par nettsider til jeg traff mannen min der:-) Jeg svarte kun dem som interesserte meg (det raser jo inn med meldinger, begrenset hvor mye tid man gidder å bruke på å svare høflig at det ikke er aktuelt..) Hendte sikkert at jeg leste en melding og svarte mye senere, men da var jeg nok ikke så veldig interessert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå