Gå til innhold

Jeg trenger råd (sex)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at magen ble større og større, så har samboer og jeg slitt litt i sexlivet. Bodd sammen i fem år og har hatt vår del av tørke, men nå har vi gått uten noe leeenge føles det som. Problemet vårt er ikke det at vi er redd for at noe gale skal skje, men vi er begge virkelig ukomfortable i akten med magen. Og nå nærmer vi oss slutten (er i uke 36) og jeg føler meg konstant kåt, men pga magen så sliter jeg med å ta initiativ til noe, og pga magen så har egentlig ingen av oss lysten til stede heller så fort den kommer til syne eller en av oss kommer i den.

Vi har prøvd å 'gjemme' magen under pledd eller det som har vært tilgjengelig der og da men likevel så må vi avslutte midt i.

Til vanlig er ikke magen noe problem, vi begge koser med den og snakker med den.

Noen som har vært i lignende situasjon? Hvordan fikk dere sexlivet til å fungere til tross av magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet her:-( dytter for råd!

Skrevet

Dette er vanskelig og veldi forskjellig fra person til person. Her hadde vi ingen problemer, men det er vel tilfeldig. Dere har prøvd forskjellig med pledd over osv, kanskje dere bare må vente da? Hva med oralsel ol? Blir det like " vanskelig"? Hva med å ha det helt mørkt slik at dere ikke " ser" magen? Finner en stilling der den ikke er i veien, bakfra ser jo ikka mannen den hvertfall...?

Skrevet

Ligg på siden, mannen kan ligge bak og ta deg bakfra. Da merker han ingenting til magen, og den blir heller ikke i veien på noe vis. Ikke er det slitsomt for deg heller.

Funket som bare det for oss i alle fall, det var vel omtrent den eneste stillingen jeg var komfortabel i på slutten :)

Skrevet

For vår del ble løsningen og bare bruke en stilling, nemmelig skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...