Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Aldri hatt det før, sluttet med p-ring pga jeg trodde det var den som gjorde det. Nå har jeg hatt sopp 3 ganger på 1 mnd! Kjøpte den der pevaryl? eller noge, men den gjorde det ikke bedre!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Be legen om resept på Diflucan, dette er en tablett som svelges. Hvis sympt ikke er helt borte etter en uke, ta en til. Disse tabl koster ca 100,- pr stk, men det er et synonympreperat som koster under halvparten. Husker ikke navnet på det i farta. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Da må du bli kvitt sopp som du har i hele systemet ditt. Begynn med gode tarmbakterier og Floracin, du må regne med å gå på det i flere måneder. Gå til en helsekost som har erfarne medarbeidere eller aller helst en terapeut som har erfaring med dette. Da slipper du å få det igjen. Og ikke minst, du Må kutte sukker, for sukker er supermat for sopp!! Du kan også koke 1 liter vann og røre ut en stor spiseskje natron og skylle vagina med dette morgen og kveld noen dager. Deretter tar du Vivag (vaginale tarmbakterietabletter som kjøpes på apoteket). Tar sopp og er uten bivirkninger
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 kansje canesten funker bedre på deg. bruk både tabletten og salva. du kan ta flere kurer på rad.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Melkesyrebakterier! Spis melkesyrebakterier, bruk vaginakapsler med melkesyrebakterier og ikke minst tamponger med melkesyrebakterier (de heter Ellen-tamponger og får på apotek). Jeg får sopp så fort jeg bruker en vanlig ob, tåler bare Ellen. Om det ikke hjelper finnes det reseptbelagte midler å få, men da må du naturlig nok til lege. Det er også sånn at sopp ikke trives i en basisk kropp, så det kan lønne seg å spise mer basisk. Google basisk kosthold så finner du masse tips.
Nangiliama Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Hvordan ser føttene og tærne dine ut? Litt flassete hud mellom tærne feks? Mange går rundt med fotsopp, som lett overføres til underlivet når du tar på truse:) Forsøk med lamisil liniment til tærne, samtidig som du behandler underlivet med kombinasjon canesten vagitorie og krem. Mannen din bør også bruke denne kremen så ofte som oppgitt på pakken i en ukes tid - han kan nemlig også være faktoren som gjør at du stadig får soppen tilbake. - Og vær nøye med smøringen av canesten krem så hyppig og lenge som på pakken! Ellers er generelle råd å unngå stringtruser, og truser av syntetisk materiale.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Takk for gode råd! Kommer meg nok ikke til lege med det første, her er det lang ventetid. Og da må han vel se soppen? Huff... Har ikke sopp på beina, så derfra kan det ikke komme. Får ta en tur på helsekost og apotek i morgen!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Nr 3 igjen her.... som en av de andre skriver - få mannen til å behandle seg også!! Det sies som regel at dette ikke er nødvendig hvis han er symptomfri, men dette er ikke min erfaring. De gangene jeg har fått sopp når jeg har vært i forhold har jeg ALDRI blitt kvitt det uten at mannen også ble behandlet. Det er jo ganske logisk, han kan jo ha sopp også og så gi deg det igjen og igjen og igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå