Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Hei, vi venter en gutt. Har Thea Kristin fra før av, og lurer på disse navnene: (Kristin er familienavn som alle jentene fra min familie har hett i lignende former) Albert (heter oldefaren hans) Anton (heter tipp oldefaren) Oscar (Georg.. ?vet ikke helt om jeg liker Georg enda.) (Heter oldefaren) Vi liker også veldig godt: Felix, Philip og Trym, men synes samtidig at oppkalling er veldig koselig og at de har fine navn. Noen innspill Kom gjerne med forslag til mellomnavn også.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Synes alle navnene her er fine jeg Gutten vår heter Trym Albert Elsker navnet hans!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Med så mange fine navn så syns jeg det er vansklig å si hvilket jeg liker best Men Anton er veldig fint Hva med Trym Oscar ?
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Oskar/Oscar og Anton er nydelige navn <3
Svømmetur Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Hei, vi venter en gutt. Har Thea Kristin fra før av, og lurer på disse navnene: (Kristin er familienavn som alle jentene fra min familie har hett i lignende former) Albert (heter oldefaren hans) Anton (heter tipp oldefaren) Oscar (Georg.. ?vet ikke helt om jeg liker Georg enda.) (Heter oldefaren) Vi liker også veldig godt: Felix, Philip og Trym, men synes samtidig at oppkalling er veldig koselig og at de har fine navn. Noen innspill Kom gjerne med forslag til mellomnavn også. Kanskje Trym Albert ja. Den kombinasjonen har jeg ikke tenkt på før. Mannen min er veldig glad i sin farfar som heter Albert. Og vet farfaren hadde blitt rørt til tusen. Han skulle fått lov til å bære i dåpen - uten tvil. Takk for forslag , jeg og synes Albert er søtt. Tenker på Albert åberg hihi. Også passer det godt med Thea Kristin som har oppkalling mellomnavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå