*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Vi reiser til Side på søndag, men ser det er meldt 18-19 grader og slik... Faktisk meldt varmere i Norge til uka enn der nede. Noen som kan berolige meg og si at det blir bra? Hvordan opplevde du været i Tyrkia i mai?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jeg kom hjem fra Tyrkia (Belek, 40 min fra Side) for 3 uker siden, og der var det strålende sol og varme, mini gikk med t-shorte og jeg og x ble super brune =) Var så deilig atte! Det var forøvrig meldt 18 grader og regn HELE uken, regnet to netter, men ikke en eneste dag! Kos dere =)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2012 Jeg kom hjem fra Tyrkia (Belek, 40 min fra Side) for 3 uker siden, og der var det strålende sol og varme, mini gikk med t-shorte og jeg og x ble super brune =) Var så deilig atte! Det var forøvrig meldt 18 grader og regn HELE uken, regnet to netter, men ikke en eneste dag! Kos dere =) Takk:) det var beroligende å høre:))
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Har vært i side de første ukene av juni. Flott vær. Passelig varmt rundt 25-30 grader. Tviler sterkt på at dere vil fryse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå