Gå til innhold

Da har jeg sluppet helvete løs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte en venninne i fortvilelse om at min mann er voldelig. Har aldri sagt det til noen før...

Nå er han rasende. Har kastet fra seg gifteringen, sagt jeg skal ut av huset, tatt fra meg husnøkler og sier han skal gjøre det til sin 'livsoppgave' å ta ungene fra meg. Skal gå til rettssak så lenge han har penger.

Er livredd nå for at han kaster meg ut, ungene sover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt han at du har sagt dette til venninnen din?

Skrevet

Ja. De er venner av oss begge, og de kom på døra her etterpå... Han slapp dem ikke inn, men benektet ikke fakta.

Skrevet

Aj.....Kan du overnatte hos familie eller venner inatt? Så kan du snakke med ham imorgen, og evnt hente ungene..

La han få roe seg litt ned.....

Skrevet

Vil du være gift med en voldelig mann?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Om du er engstelig for din og dine barns sikkerhet så kontakter du politiet. De kan bisatå med hjelp for dere å flytte (jeg skriver dere for å la barna bli igjen hos en voldelig mann er ingen god løsning og det vil politiet være enig i) eller å få mannen ut av huset.

Skrevet

Vil du være gift med en voldelig mann?

Nei. Jeg vil at han innser hva han gjør.

Og er livredd for at jeg må dra uten ungene.

Minste ammer jeg ennå.

Skrevet

Dersom HI ikke er redd for at han skal gjøre ungene noe, så hadde jeg ikke tatt dem med ikveld. Det kan bare gjøre vondt verre.

Jeg støtter også den som spør om du vil være gift med en voldelig mann. Ikke noe godt parti.

Skrevet

Da hadde jeg fått en eller annen voksen persom jeg stoler på til å hente meg og barna. Når jeg gikk fra min noe ustabile mann, tok jeg med meg moren min. Ellers hadde han nok ikke sluppet meg ut av huset, og ihvertfall ikke med ungene.

Skrevet

Dersom du ammer, så er jo saken klar. Få noen til å hente deg OG ungene.

Skrevet

Jeg tok med meg datteren min om morningen når han lå å sov. Snudde meg aldri. Kom deg vekk derifra for det blir aldri bedre. Lykke til og tenk på barna dine og deg selv!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Venninnen din ringte på døren og mannen din nektet å slippe henne inn? Ble hun ikke redd for deg? Ring denne venninne å be henne komme å hente deg OG ungene! Ser ikke bra ut senere at du vet mannen er voldelig og drar ifra ungene for så å hente de senere.

Er han voldelig taper han i retten uansett så den livsoppgaven kommer han ikke langt med.

Skrevet

Hent ungene NÅ, slipper han deg ikke inn ringer du politiet!

Gjest Visten
Skrevet

Han vet hva han gjør, men han kommer ikke til å forandre seg. Ring nærmeste krisesenter og få hjelp?

Skrevet

Kontakt nærmeste krisesenter og be om hjelp, de finner du på google. Husk at veien fra voldelig ektemann til voldelig far kan være kort. Kom dere ut før dere ender opp i statistikken for familiedrap.

Skrevet

Jeg opplevde dette med min eks, han truet også med å ta fra meg barnet , at han skulle rømme med ungen osv.

Jeg ringte politiet og fikk de til å hjelpe meg og barnet vekk fra han. Ville ringt venninnen og politiet, så kan politiet ta seg av mannen, mens du og ungene kan være med venninnen din. Evt at de kan kjøre deg til noen du kan være hos midlertidig..

Og husk, at alt han har gjør og har gjordt, kan brukes i en barnefordelingssak. Min eks har samvær med tilsyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...