Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 De siste dagene har jeg vært så trøtt, det har jeg egentlig vært lenge, og ser skikkelig sliten ut uten at jeg har noen grunn til å være det. Kan jo skyldes at jeg har pollenallergi også da og muligens er litt forkjølet i tillegg. I går følte jeg meg skikkelig uvel... fikk sånne skikkelige menssmerter i ryggen (uten at jeg venter på mensen), som nesten føltes ut som svake rier (bare sammenhengende i mange timer, men gikk bort etter noen ibux når jeg endelig tok de) og var kvalm/uvel. Ryggsmertene har kommet tilbake i kveld også, men ikke like sterke. I tillegg har jeg hostet en del i det siste, et par-tre kraftige host på ett innpust, til jeg har brekt meg, og dette gjentatt flere ganger til tårene spruter og jeg hiver etter pust mens jeg spytter i vasken (hadde jeg bare klart å kaste opp- er mer som at man skal spy men magesekken er tom, uten at den er det) som er skikkelig ubehagelig. Har tenkt på at hosten er forkjølelse, jeg er litt forkjølet ellers, og ryggsmertene rett og slett er menssmerter, men synes det er rart også det med ryggen, siden jeg såvidt er ferdig med mensen (når det er sagt så var dette en litt merkelig mens denne gangen, blødningene startet tidligere enn normalt og varte lengre, men det var stort sett veldig lite blod og mye spotting og brunt blod, hvis det har noe å si her) Tenkte også på om ryggsmertene det kunne være eggløsningssmerter, men om jeg har merket det tidligere (husker ikke) så var det iallfall ikke like sterke smerter som nå. Dessuten er det alt for tett på menstruasjon til at det kan være normal eggløsning som jo er 14 dager etter første mensdag. Dette er ikke ett av "kan-jeg-være-gravid"-innleggene, for det er det ganske sannsynlig at jeg ikke er, og da hadde jeg heller tatt en graviditetstest enn å spørre her inne. Kan det være mat/allergier eller er dette vanlige tegn ved vanlig forkjølelse/influensa e.l.? Kan det være symptomer på noe annet av sykdommer eller noe jeg ikke har tenkt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå