Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 det fikk jeg beskjed om. at jeg burde ha med en tabell i bachloroppgaven min, fordi det var bra å vise at man kunne klippe og lime inn en tabell. er ikke det passe rart?
Fruen i huset Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor er det rart!? Det er jo for å bevise hva du kan i Word.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Nei, det er vel blant minimumskunnskaper man kan forvente av en bachelorstudent.... Når vi ansetter nyutdannede (gjerne masternivå, men hender også bachelor) så tester vi datakyndighet på et mye høyere nivå enn å lime inn en tabell let me tell you!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Syns det hørtes passe rart ut ja. De fleste kan slik basiskunnskap. Blir nesten som å be noen om å bruke mer komma for å vise at en kan det.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Nei, det er vel blant minimumskunnskaper man kan forvente av en bachelorstudent.... Når vi ansetter nyutdannede (gjerne masternivå, men hender også bachelor) så tester vi datakyndighet på et mye høyere nivå enn å lime inn en tabell let me tell you! det er jo det jeg mener er rart. alle kan jo lime inn en tabell i dag. det viser jo ingen ting at jeg kan lime inn en tabell. det fins ikke en eneste jobb innen min utdanning som krever så dårlige datakunnskaper at det skal være noe problem.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Syns det hørtes passe rart ut ja. De fleste kan slik basiskunnskap. Blir nesten som å be noen om å bruke mer komma for å vise at en kan det. hehe... ja. eller skrive under for hånd, for å vise at man kan bruke en blyant... hehe
Fruen i huset Skrevet 19. mai 2012 #7 Skrevet 19. mai 2012 Nei, det er vel blant minimumskunnskaper man kan forvente av en bachelorstudent.... Når vi ansetter nyutdannede (gjerne masternivå, men hender også bachelor) så tester vi datakyndighet på et mye høyere nivå enn å lime inn en tabell let me tell you! det er jo det jeg mener er rart. alle kan jo lime inn en tabell i dag. det viser jo ingen ting at jeg kan lime inn en tabell. det fins ikke en eneste jobb innen min utdanning som krever så dårlige datakunnskaper at det skal være noe problem. Du får legge inn enda mer bevis for at du kan data da Jeg har intervjuet en del i mitt liv (ved ansettelser) og er overrasket over det lave nivået blant alle som ikke har datautdannelse, men som bruker data i jobben. Å lime inn en tabell er ikke noe alle kan, skal jeg love deg...
lille sprelle Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 høres svært rart ut.... Jeg studerte i "steinalderen" selv. Vi tenkte ikke på det som noe rart å bruke tabeller i oppgavene våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå