Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Han har hele tiden spurt om ikke jeg kan kjøpe meg korsett, og jeg vet han tenner på det. Så jeg kjøpte endelig etter noen år. Tok den på i dag for og vise den, han bare såg på meg, og jeg spurte om han ikke synst den var fin, da bare begynte han og synge med minste ungen vår, for og slippe og svare. Jeg tok den rett av meg og pakket den ned igjen for og sende den tilbake der den kom fra. Aldri følt meg så tung og såret i kroppen før har ikke orket og snakket med han siden. hverdag jeg kjøper nye klær får jeg aldri skryt. Forgje uke kjøpte jeg ett blyantskjørt og en hvit bluse, eneste han sier er "ser ut som humorserie hjelp" lyst og bare legge meg ned og hyle
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor kjøper du klær så ofte og hvorfor må du ha hans godkjennelse på det du kjøper? Jeg kjøper klær jeg liker når jeg trenger det.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Høres utrolig kjipt ut å ha en mann som ikke finner deg tiltrekkende. Skjønner godt at du er lei deg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jamen du tok på deg korsett mens han lekte med barnet?? Ikke akkurat vanskelig å skjønne hvorfor han ikke tenner når det ikke er mulighet for mer action etterhvert. Nytter ikke å kle seg sexy når det ikke er mulighet for sex likevel,,,Men ellers mener jeg at han oppfører seg litt dårlig og burde vært mer omtenksom ovenfor deg....
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Jeg hadde nok blitt like skuffet som deg... syns det er viktig å gjøre seg fin for mannen, og ønsker at han skal like det jeg kjøper. Jeg mener han skal gjøre det samme for meg. Selv om man har vært sammen lenge/gift skal man ikke forfalle heller.
Grynet:) Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Jeg skjønner at det er kjipt, man vil jo ha bekreftelse fra de nærmeste på at man er attraktiv. Klarer han ikke sette pris på at du strekker deg for å glede ham, er det kanskje på hans innsatsen mangler. Blyantskjørt og bluse er jo superhot nå. Neste gang du kjøper noe nytt håper jeg heller du spør en venninne som har litt peiling på hva som rører seg! Ikke noe vondt om samboeren din, men det kan hende du er litt mer orientert ang. mote enn det han er.. Så får han heller øve seg på å si noe hyggelig, virker som det sitter litt langt inne.. :/
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Det var kjipt. Mange dårlige svar ovenfor, men ikke bry deg. Når du gikk inn for å gkøre noe bra for mannen, å gjøre deg fin for han, og kjøpte korsett... Ja, da burde han jammen meg vite å sette pris på det også. Borstkjemt gubbe. Du var sikkert kjempesnasen!
Silly80 Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Kan jo skjønne at han ble litt satt ut hvis han hadde ungen på fanget Men når man selv syns man er fin utstråler man en energi.. hvis du forsiktig kommer og spør og selv er usikker syns det. Kjøp klær du føler deg sexy i og det vil vises Heldigvis syns mannen min jeg er finest uten klær hehe
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Huff, da hadde jeg også blitt kjempe lei meg. Hvis han at du ble lei deg, og såra. Hør hva han har å si. Si at du gjorde dette for hans skyld, og ville glede han. Om han forstår hvor lei deg du blir når han ikke gidder se på deg engang. Han liker jo andre damer i korsett, men gidder ikke si noe engang når du endelig tar på deg et? Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken. Da hadde han merket det også! Og selvtilliten hans hadde fått en liten knekk. Ydmyket. Fordi han var så usikker til å begynne med, å så få det bekreftet av deg at det ikke var fint. Jeg pleier å snu situasjonen slik, hvis det gjelder meg og mannen. Det pleier å synke inn da Og dessuten, kan du jo fortelle at han ikke akkurat oppmuntrer deg til å prøve andre nye ting senere. For da må man ha selvtillit, og den klarer han fint ødelegge.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 ... Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken... Hahahaha, så plutselig for meg mannen min i stingtruse. åh, fy faen! Jeg hadde liggi å sprella på gulvet i latter i flere dager!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Huff, da hadde jeg også blitt kjempe lei meg. Hvis han at du ble lei deg, og såra. Hør hva han har å si. Si at du gjorde dette for hans skyld, og ville glede han. Om han forstår hvor lei deg du blir når han ikke gidder se på deg engang. Han liker jo andre damer i korsett, men gidder ikke si noe engang når du endelig tar på deg et? Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken. Da hadde han merket det også! Og selvtilliten hans hadde fått en liten knekk. Ydmyket. Fordi han var så usikker til å begynne med, å så få det bekreftet av deg at det ikke var fint. Jeg pleier å snu situasjonen slik, hvis det gjelder meg og mannen. Det pleier å synke inn da Og dessuten, kan du jo fortelle at han ikke akkurat oppmuntrer deg til å prøve andre nye ting senere. For da må man ha selvtillit, og den klarer han fint ødelegge. Hvis mannen min hadde dukket opp i stringtruse mens jeg lekte med babyen (for det var jo det mannen til Hi gjorde), så tror jeg at jeg også hadde oversett det og ikke kommet med en eneste kommentar før vi var alene og jeg hadde spurt om hva i alle dager han tenkte på som tok på seg den foran barna.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken. Kan ikke sammenligne oppvasken med ungene da Kan hende det ble feil setting å dra på seg noe man vet han tenner på. Hva med å prøve igjen til kvelden, da det faktisk kan være mulig for han å gi den responsen du kanskje håper på? Gir han avvisende holdning da også, så hadde jeg nok tredd korsetten over hodet på han og sovet et annet sted for natten, dagen etter hadde jeg gitt han en leksjon om at jeg trenger å bli sett.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken. Kan ikke sammenligne oppvasken med ungene da Kan hende det ble feil setting å dra på seg noe man vet han tenner på. Hva med å prøve igjen til kvelden, da det faktisk kan være mulig for han å gi den responsen du kanskje håper på? Gir han avvisende holdning da også, så hadde jeg nok tredd korsetten over hodet på han og sovet et annet sted for natten, dagen etter hadde jeg gitt han en leksjon om at jeg trenger å bli sett. Jeg som skrev det der. Og ja, enig at man kan ikke sammenligne oppvask og barn i en slik setting. Men jeg fikk da HI til å le litt Men var nok et dårlig tidspunkt av HI, å vise det til han akkurat når han lekte med ungene. Men noe kunne han vel sagt, eller gitt et lite lurt smil? Men hvordan går det nå HI? Ungene er vel lagt nå? Har du turd å spørre han hva han egentlig mente?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #14 Skrevet 18. mai 2012 Huff, da hadde jeg også blitt kjempe lei meg. Hvis han at du ble lei deg, og såra. Hør hva han har å si. Si at du gjorde dette for hans skyld, og ville glede han. Om han forstår hvor lei deg du blir når han ikke gidder se på deg engang. Han liker jo andre damer i korsett, men gidder ikke si noe engang når du endelig tar på deg et? Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken. Da hadde han merket det også! Og selvtilliten hans hadde fått en liten knekk. Ydmyket. Fordi han var så usikker til å begynne med, å så få det bekreftet av deg at det ikke var fint. Jeg pleier å snu situasjonen slik, hvis det gjelder meg og mannen. Det pleier å synke inn da Og dessuten, kan du jo fortelle at han ikke akkurat oppmuntrer deg til å prøve andre nye ting senere. For da må man ha selvtillit, og den klarer han fint ødelegge. Hvis mannen min hadde dukket opp i stringtruse mens jeg lekte med babyen (for det var jo det mannen til Hi gjorde), så tror jeg at jeg også hadde oversett det og ikke kommet med en eneste kommentar før vi var alene og jeg hadde spurt om hva i alle dager han tenkte på som tok på seg den foran barna. Jaja, helt enig med deg Hadde vært vilt om han hadde gjort det. Og hadde nok også sendt mannen inn på rommet igjen i en fart hadde han gjort det.. Men stringtruse er jo "litt" mer utfordrene enn et korsett likevel? Hun sprada ikke halvnaken inn til han Og poenget mitt var bare at han overså ho.. Han kunne gitt et lurt smil eller noe, og sagt nå var du fin, men vi tar det ikveld.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Om han hadde endelig kjøpt string truse, som han viste du synes var så najs. Han var usikker egentlig, men tok den på seg for å glede deg. Og så enset du det ikke engang og bare forstsatte med oppvasken. Kan ikke sammenligne oppvasken med ungene da Kan hende det ble feil setting å dra på seg noe man vet han tenner på. Hva med å prøve igjen til kvelden, da det faktisk kan være mulig for han å gi den responsen du kanskje håper på? Gir han avvisende holdning da også, så hadde jeg nok tredd korsetten over hodet på han og sovet et annet sted for natten, dagen etter hadde jeg gitt han en leksjon om at jeg trenger å bli sett. Jeg som skrev det der. Og ja, enig at man kan ikke sammenligne oppvask og barn i en slik setting. Men jeg fikk da HI til å le litt Men var nok et dårlig tidspunkt av HI, å vise det til han akkurat når han lekte med ungene. Men noe kunne han vel sagt, eller gitt et lite lurt smil? Men hvordan går det nå HI? Ungene er vel lagt nå? Har du turd å spørre han hva han egentlig mente? Er ikke lett å skulle si noe som helst når man føler seg i en ukomfertabel situasjon. Men får håpe HI og mannen har fått orden på det nå da, og at grunnen til at hun ikke svarer, er at hun er opptatt med en mann som viser glede over gesten hennes
khm' Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 Uffda. Et ganske sikkert tegn på at kroppen bør strammes opp.
høstbaby2011 Skrevet 18. mai 2012 #17 Skrevet 18. mai 2012 Khm; ja helt klart, må være den eneste mulige forklaringa! Blæh
Gjest Heartbroken Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Uffda. Et ganske sikkert tegn på at kroppen bør strammes opp. Så hvis samboeren din blir litt slakk i fisken etter fødselen, er det helt ok å overse henne? Du blir virkelig mer og mer sjarmerende, må jeg si
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 Herregud, khm! Jeg er langt fra stram i fisken, men får stor respons fra mannen min i lignende settinger som det HI beskrev!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 Uffda. Et ganske sikkert tegn på at kroppen bør strammes opp. Så hvis samboeren din blir litt slakk i fisken etter fødselen, er det helt ok å overse henne? Du blir virkelig mer og mer sjarmerende, må jeg si Nå er det mange kvinner som er slakke i fisken uavhengig av fødselen, det er ikke greit å overse uansett syns jeg...
Gjest Heartbroken Skrevet 18. mai 2012 #21 Skrevet 18. mai 2012 Uffda. Et ganske sikkert tegn på at kroppen bør strammes opp. Så hvis samboeren din blir litt slakk i fisken etter fødselen, er det helt ok å overse henne? Du blir virkelig mer og mer sjarmerende, må jeg si Nå er det mange kvinner som er slakke i fisken uavhengig av fødselen, det er ikke greit å overse uansett syns jeg... Selvsagt ikke, men siden akkurat denne mannen har delt sitt syn på utrente kvinner osv med oss, har jeg fått inntrykk av at samboeren hans er superflott så dumt om det skulle forandre seg etter fødselen altså...
høstbaby2011 Skrevet 18. mai 2012 #22 Skrevet 18. mai 2012 Khm er mann? Hahah, vel da må jeg bare gratulere! Du vet det sikkert, men here goes again; for en fjott! Sikkert lite å gjør i kveld( om du er dame eller mann) tåpent svar! Hun sier jo det ikke er noe i veien med kroppen. Rett og slett unødvendig kommentar, verste av alt, det vet du også! Blæh, igjen!!
Velvet Belly Skrevet 18. mai 2012 #23 Skrevet 18. mai 2012 Føler hele cluet her er hvor gammelt barnet er, 3 mnd--> kjip fyr 3 år--> dårlig timing.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #24 Skrevet 18. mai 2012 Mhm, er khm en mann.. visste ikke det jeg heller. Men det var jo gøy Alltid morsomt å høre fra en manns synspunkt også. Selv om jeg synes dette synspunktet var litt strengt
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2012 #25 Skrevet 19. mai 2012 Herregud, khm! Jeg er langt fra stram i fisken, men får stor respons fra mannen min i lignende settinger som det HI beskrev! Signerer denne! Mannen min syns jeg er superhot, selv om kroppen har forfalt mye etter en graviditet, fødsel og 6 mnd med amming. Tilbake i min slanke utgangsvekt, men mage og bryst blir jo aldri det samme Jeg syns det er kjipt nok at kroppen har eldet 10 år fordi jeg valgte å sjenke min mann og meg et barn, så at mannen min fremdeles syns jeg er supersexy er en svært god trøst. Til HI: FEIL setting med sexy korsett når han leker med barna!! Hadde blitt fullstendig satt ut selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå