Reiseloppen Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Er jeg gammeldags av meg som reagerer på at kronprinsbarna tygget tyggis på slottsbalkongen og i 17 mai toget?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Er jeg gammeldags av meg som reagerer på at kronprinsbarna tygget tyggis på slottsbalkongen og i 17 mai toget? I alle fall ganske lite forståelsesfull. Det er snakk om to små barn, og det å stå lenge oppe på den balkongen er antakelig en tålmodighetsprøve av de store. De fleste av oss har ett eller annet på lur for å "kjøpe" barnas tålmodighet, det være seg i barnedåp eller under en lang 17. mai-tale. Heller en tyggis enn et frustrasjonsanfall. Selv om de er kongelige er de faktisk helt vanlie barn.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Det syns jeg er gammeldags ja. Å tygge tyggis pÅ slottsbalkongen er kanskje ikke helt flott, men at det er 17. mai er vel ikke noe problem.
Mandalas Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 For at mine barn skulle klart noe sånt måtte de blitt bestikket med mer enn bare tyggegummi
Reiseloppen Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2012 Mener mest at det ser ufint ut. Men før så har ungene fått lov til å gå inn og ut fra slottsbalkongen og det er forståelsesfult. Måtte nok ha bestukket mine og dersom de skulle stått timesvis i ro, hehe. Men jeg fikk f.eks aldri lov til å ha tyggis når jeg gikk i bunad når jeg var liten. Om det er 17 mai eller ikke er vel for så vidt liten betydning og at de er kongelige og. I enkelte settinger ser det virkelig ikke bra ut - som f.eks hvis ekspeditrisen eller ekspeditøren står å drøvtygger mens du får hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 I det store bildet.. hva er egentlig galt med det? Bare dumme regler vi mennesker lager for oss selv. Er så lei av sosiale regler, høflighetsfraser, skåle pent ved middagsbordet o.l at jeg spyr.. kan ikke mennesker få være og gjøre som man vil? Og på hvilken måte plager det oss at ei lita jente tygger tyggegummi?
Reiseloppen Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2012 Er det ikke derfor dette forumet er til for da? Å kunne ytre meninger? Jeg blir ikke direkte påvirket av ungene sine handlinger men har vel lov til å reagere på det dersom jeg føler for det. Jeg er nok en av de som er oppvokst med høflige fraser og sosiale regler som du nevner nr 6 og sikkert derfor jeg reagerte på det. At du er av en annen oppfatning er helt i orden
Gjest Heartbroken Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Jeg tenker at barn er barn og noen ganger gjør man det man må for å få dem til å samarbeide. Syns det var sjarmerende å se på jeg. Herlige, naturlige barn.
Reiseloppen Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2012 Ja, kongebarna er kjempesøte og naturlige, har ingenting å si på det. Da ser det ut som jeg er den eneste som reagerte på drøvtyggingen av tyggis
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Jeg forstår deg, tenkte det samme med en gang jeg så det, men etter å ha tenkt meg om 2 ganger innså jeg at det er en litt prippen tankegang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå