Gå til innhold

hvilken kjole..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo lit an på kleskoden i innbydelsen. Er det "galla", men det er det vel de færreste som har, så kan du glemme den korte.

 

Kjolene var fine alle sammen men jeg holder en knapp på den korte.

Gjest Miryks
Skrevet

Signere himmel og hav.

Den korte var utrolig søt, da!

 

(Ble litt skeptisk til fargene. Det er jo samme bilde av kjolen på alle "fargevisningene", ser ut som de bare har photoshoppa inn fargene eller noe...)

Skrevet

ja, ser ut som det er lagt over fargene på mange av kjolene., synes den korte var fin selv.

Skrevet

Synes også den korte var mest kledelig til et sommerbryllup. Men fargene var noe grelle......

Skrevet

nå er det bare, hvilken farge?? hahaa

Skrevet

Synes også den korte var mest kledelig til et sommerbryllup. Men fargene var noe grelle......

 

Den brune var ikke så gal på fargen da:-)

Skrevet

nå er det bare, hvilken farge?? hahaa

 

Hadde gått for den brune. Safe litt. Nr 2 valg hadde falt på den blå...

Skrevet

brun blir jo litt kjedelig, er jo i sommer brullup

Skrevet

Hvis ikke brunt er aktuelt, så ville jeg gått for den blå. De andre var litt voldsomme i fargen syns jeg..

Skrevet

Jeg elsker jo gult da :) Spesielt hvis du klarer å få en fin sommerbrun farge på kroppen ;)

 

Men eller var jo brun en sikker vinner du kan bruke mange ganger om igjenn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...