Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 veninna mi skal gifte seg i august, og jeg vil så gjerne ha en fin kjole, ikke en kjedelig fra veromoda... eneste jeg vet er at de skal ikke være for kort og ikke hvit... fant noen på ebay, er det noen der jeg kan bruke åpen for alle meninger :-) http://www.ebay.com/itm/Stock-Jeweled-One-shoulder-Chiffon-Evening-Prom-dress-Party-Ball-gown-SZ-6-16-/290702880361?pt=UK_Wedding_Dresses&var&hash=item43af3dee69 http://www.ebay.com/itm/New-Full-length-Evening-Bridesmaid-Prom-Dress-Stock-Size-6-8-10-12-14-16-18-/320872767219?pt=UK_Women_s_Dresses&var&hash=item4ab581def3 http://www.ebay.com/itm/Bridesmaid-Dress-Prom-Dress-Birthday-Party-Cocktail-Homecoming-Dress-10-Color-/220969633457?pt=US_CSA_WC_Dresses&var&hash=item3372d106b1
Himmel og hav Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Det kommer jo lit an på kleskoden i innbydelsen. Er det "galla", men det er det vel de færreste som har, så kan du glemme den korte. Kjolene var fine alle sammen men jeg holder en knapp på den korte.
Gjest Miryks Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Signere himmel og hav. Den korte var utrolig søt, da! (Ble litt skeptisk til fargene. Det er jo samme bilde av kjolen på alle "fargevisningene", ser ut som de bare har photoshoppa inn fargene eller noe...)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 ja, ser ut som det er lagt over fargene på mange av kjolene., synes den korte var fin selv.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Synes også den korte var mest kledelig til et sommerbryllup. Men fargene var noe grelle......
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Synes også den korte var mest kledelig til et sommerbryllup. Men fargene var noe grelle...... Den brune var ikke så gal på fargen da:-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 nå er det bare, hvilken farge?? hahaa Hadde gått for den brune. Safe litt. Nr 2 valg hadde falt på den blå...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 brun blir jo litt kjedelig, er jo i sommer brullup
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Hvis ikke brunt er aktuelt, så ville jeg gått for den blå. De andre var litt voldsomme i fargen syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Jeg elsker jo gult da Spesielt hvis du klarer å få en fin sommerbrun farge på kroppen Men eller var jo brun en sikker vinner du kan bruke mange ganger om igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå