Kosemosepose Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Hvilken type brukte du? Hva koster de? Hvor kjøpte du? Når kan man begynne å bruke dem?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Fikk i presang (men kan kjøpes på barneutstyrsbutikker) fra merket Tricot Slen Vet ikke pris . Kan brukes fra fødselen av. Kreves litt trening til og begynne med og kan virke litt uhåndterlig, men når man for teknikken så er det supert. Førstemann hadde kolikk og bodde i sjalet til tider. Med nummer to brukte jeg bare Mei-Tai. En asiatisk formsydd bæresele. Men hun trengte ikke å bæres like mye så da fungerte det fint.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Brukte Tricot Slen med første jeg også Elsker det Ser det har gått ned i pris på et år, jeg kjøpte mitt på Babyshop for 899,- nå selges de for 699,- på samme butikk Det er type 5 meter langt, og er elastisk, noe som gjør at det kan brukes fra fødsel av (Selv brukte jeg det dagen etter fødselen allerede, var for slapp til å klare å holde gutten vår, så ene barnepleia hjalp meg å snurpe han fast) Synes ikke det var noe vrient i starten jeg, tørr trente litt før fødsel, så jeg viste hvordan det knyttes på. Null pes. Desverre liker ikke lillesøster sjal, hun kan til nød sitte i BB bæreselen jeg har kjøpt billig (brukt) men da må hun være såpass trøtt at hun sovner med det samme.. Håper inderlig hun kunne godta sjalet snart.
Kosemosepose Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2012 Takk for svar! Tror jeg skal ønske meg et, og håpe poden trives i det! Syns det ser så koselig ut! Håper bare eg klarer å feste det! Har tidligere brukt babybjorn, men var ikke helt fornøyd selv om det var veldig nyttig til tider.
Musemorbr / Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Sjekk en nettside som heter morsmelka. Om det er no eller com husker jeg ikke. Er på mobiltelefonen, så kan ikke søke opp og linke. De har noen veldig gode elastiske bæresjal til små penger, og de har instruksvideoer på nettsiden som er veldig fine og hjelpsomme. Bæresjal er helt fantastisk for både mor og barn.
Hybelkanina Skrevet 18. mai 2012 #6 Skrevet 18. mai 2012 Jeg kjøpte Close Baby Carrier da førstemann var liten, det er et formsydd bæresjal, som betyr at det fungerer som et bæresjal men du trer det bare på deg og slipper å fikle med 5 meters lengder. Jeg hadde blitt sprø skulle jeg holdt på med det ihvertfall! Kjøpte det på Bæreglede, og kan ikke huske hvor mye det kostet, men rundt 800 kanskje?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 jeg kjøpte moby wrap på lotusbarn til halv pris, så ca 300,- med frakt. Den har jeg brukt kjempemye. Da knyttinga gikk i boks, var det lett som en lek. Et must for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå