Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 vi vant i går 3 gavekort til båtcruise. hvert gavekort er for to voksne og to barn. tenkte å bruke det ene alene med mannen å barne og reise en annen tur sammen med min mor,stefar og stesøster. ingen av oss skal på noe ferie i år. tenkte det hadde hvert koselig også.
kaklemor Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 vi vant i går 3 gavekort til båtcruise. hvert gavekort er for to voksne og to barn. tenkte å bruke det ene alene med mannen å barne og reise en annen tur sammen med min mor,stefar og stesøster. ingen av oss skal på noe ferie i år. tenkte det hadde hvert koselig også. Det syns jeg høres koselig ut, og en gratis tur med båt bør jo være morsomt for alle Så koselig at dere tar en tur for dere selv også, for det er viktig å kose seg sammen og
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Hei, Gratulerer med premien. Håper jeg ikke er for mye gledesdreper, men noen ganger har slike premier en ulempe ved at f.eks ingen måltider er inkludert og så ender det opp med å bli en ganske dyr "gratis" ferie.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Hei, Gratulerer med premien. Håper jeg ikke er for mye gledesdreper, men noen ganger har slike premier en ulempe ved at f.eks ingen måltider er inkludert og så ender det opp med å bli en ganske dyr "gratis" ferie. vet måltider ikke er med i prisen. men tanken er jo turen. mat må man ha uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå