Gå til innhold

ehh, å diskutere med seg selv i sine egne tråder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det ganske avslørende egt? Når man ser samme antall innlegg på innlegger og de som svarer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det ganske avslørende egt? Når man ser samme antall innlegg på innlegger og de som svarer??

eller betyr det bare noe annet kanskje?

Hi;)

Skrevet

Litt usikker på hva du mener nå...?

Skrevet

Er det "anonym bruker" du sikter til? I så fall så er det sånn at ALLE som haker av for "anonym" regnes som den samme brukeren. Du også.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Antallet innlegg under nick/anonym oppdateres for hver gang nicket eller anonym skriver et innlegg. Så antallet vil være det samme for HI som alle svar hvis alle skriver med anonym.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Alle som huker av anonym får eksakt like mange antall innlegg vist under "bildet" ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Herregud. Enda en av disse.

Skrevet

Hi;)

Det jeg mener er at det nå står 121 186 innlegg på meg og det følger meg under alle svar ikke sant. Så om jeg utgir meg for å være en annen i denne tråden, så avslører jeg meg selv? Skjønner?

Skrevet

Ahh... Anonym ja... Hehehe.. Kanskje på tide å skaffe seg noe å spise, så hjernen fungerer igjen. ;)

Skrevet

Hi;)

Det jeg mener er at det nå står 121 186 innlegg på meg og det følger meg under alle svar ikke sant. Så om jeg utgir meg for å være en annen i denne tråden, så avslører jeg meg selv? Skjønner?

Nei, fordi det samme tallet kommer opp, også når jeg skriver under anonym. Fordi alle blir regnet som "samme anonym" så lenge de huker av for anonym. (jøss.. det ble mye anonym på en gang gitt... :o )

Gjest Antarctica
Skrevet

Noen som husker hun der Moonlight eller hva hun kalte seg? Som ble rasende på alle anonyme: "Jaså, der er du igjen, HI!"

Skrevet

Hi;)

Så om du gjør et overslag over hvor mange innlegg du har skrevet anonymt er 121 186 et rimelig tall? Eller kan det være summen av alle anonyme innlegg tror du?

Skrevet

Noen som husker hun der Moonlight eller hva hun kalte seg? Som ble rasende på alle anonyme: "Jaså, der er du igjen, HI!"

Hehe, ser det nå;) Skjønner opplegget her! Har vært lite innom sida siden det ble nytt. Derfor jeg lurte på disse tallene;)

Og var ikke big deal å være anonym heller...

Gjest Antarctica
Skrevet

Hæ?

For noen måneder siden var det en bruker her som hadde bestemt seg for å "avsløre" alle trollene, ved å ta tak hver gang noen kalte seg HI i en tråd, og henvise til at "jeg ser det er deg igjen, du har nemlig skrevet så og så mange innlegg!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...