Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Noen som har prøvd det? Hvordan gikk dere i så fall fram for å få mønster ol til riktig bunad. Vurderer litt å sy en til datteren min som er make til min egen, men vil i så fall sy den slik at den kan legger ned og ut slik at den passer i mange år.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 http://www.kjendis.no/2012/05/17/kjendis/jenny_skavlan/17_mai/innenriks/21635154/
Gjest sug lut Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Noen som har prøvd det? Hvordan gikk dere i så fall fram for å få mønster ol til riktig bunad. Vurderer litt å sy en til datteren min som er make til min egen, men vil i så fall sy den slik at den kan legger ned og ut slik at den passer i mange år. Det varierer - men mange bunader krever at du følger kurs, du får bare kjøpt materialene gjennom kurset (ofte lokalt husflidslag). Det jeg vet du kan sy selv er rutaliv og rondastakk, der får du kjøpt pakker ferdig klippet i den str du vil ha (med potensiale for å sy ut/legge ned så det varer noen år).
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2012 Takker for svar Visste ikke at det var SÅ strengt! Jaja, det blir uansett ikke før om 1 År eller sÅ, men kan undersøke litt. Takk for link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå