Gå til innhold

Dere som kan spå...


Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan noen prøve å "se" hvor min arbeidslyst tok veien...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan prøve.

Arbeidslysten din.... tok seg en liten ferie....

Det virker som noe står stille, du venter på et eller annet.

Fargene er litt borte.

Lev i øyeblikket. Det er der livet skjer. Det kommer tilbake.

Gjest Antarctica
Skrevet

Åh, takk. Lurer pÅ om jeg skal leve i lunsj-øyeblikket?

Skrevet

Åh, takk. Lurer pÅ om jeg skal leve i lunsj-øyeblikket?

 

Du kan begynne der :-) Å leve i lunch øyeblikket.

Jeg lurer pÅ om du egentlig har lyst til Å drive med noe annet.

Du finner ikke helt tilfredsstillelsen i jobben din akuratt nÅ.

Men du trenger en ferie. ForhÅpentligvis vil det gÅ bedre med noen uker sommerferie.

Du er pÅ tomgang nÅ. Men ikke helt pÅ bunnen. Se om det kan hjelpe deg Å fÅ en interesse pÅ fritiden. Fysisk aktivitet vil være bra. Tilpass til hva du orker. Ikke slit deg ut. men aktiv slik at det gir overskudd. FÅ litt barnevakt hvis du har barn. Tenk litt pÅ deg selv. Gjør noe annet. GÅ pÅ kino, ut Å spis, slapp av. Det ser ut som du trenger litt alene tid. NÅr overskuddet kommer opp igjen vil du ha mer Å gi dine nærmeste og jobben. NÅr man gir til andre, mÅ man alltid passe pÅ Å fylle begeret sitt selv. SLik at man ikke blir tom. Du virker ikke helt tom for energi, men at du er litt nede for tiden. HÅper du kommer deg opp igjen. Det virker ikke som det er sÅ mye som skal til. Lykke til.

 

Hilsen #3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...