Gå til innhold

En bæremamma i forsvarsposisjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var vi nede i sentrum her hvor jeg bor og der så jeg en mamma som hadde babyen sin i et fantastisk fint bæresjal. Jeg var selv ute og skubbet vogn mellom folkemengden og angret på at jeg ikke hadde tatt med Ergoen min. Jeg ble nysgjerrig på hva slags sjal det var og tittet nok litt ekstra på henne og da hun gikk forbi meg utbrøt hun: "Det er ikke så uvanlig med bæring lenger, kanskje du skulle prøvd selv" mens hun ga meg et stygt blikk... Hehe, ble så paff at jeg ikke rakk å spørre om sjalet engang ;)

Her var det tydeligvis noen som var i veldig forsvarsposisjon over bæringen sin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er et typisk eksempel på at folk tror de klarer å tolke blikkene de får men egentlig ikke har peiling. "Stygge blikk" finnes stort sett bare i våre egne hoder.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Huffda, spørs om hun ikke har opplevd litt for mye negativt i henhold til bæringen(?)

Så smart hun var :) Er jo mye kjekkere, ta med vogna og ha den parat i bilen om man skulle trenge den, og heller bruke bæresjalet :-D Desverre nekter jenta her plent å ligge/sitte i bæresjalet sitt, og jeg er ikke like fan av BB bæreselen jeg har til henne, bruker den jo, men ikke for lenge av gangen.. Savner Bæresjalet mitt jeg! Var så fint når jeg hadde storebror i det, han likte seg i det frem til han ble 8 mnd, men etter det så var det slutt, siden han knakk koden på krabbingen ;) Prøve å overtale lillesøster til å bruke bæresjalet jeg ;) hehe

Skrevet

Da vi fikk eldstemann for åtte år siden fikk jeg mye kjeft av eldre (ukjente) damer for å bruke bæresele/-sjal. Kanskje hun har opplevd noe av det samme?

Det merkelige var at mannen min kun fikk positiv oppmerksomhet når han bar, spesielt hvis jeg ikke var i umiddelbar nærhet :D

Eller kanskje hun bare hadde en dårlig start på dagen med stryking av bunadskjorter og en haug motvillige unger som skulle gjøres klar :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Menn kommer lettere til alt... skyver de en barnevogn, eller skyller en flaske, er de "flinke".

Skrevet

Ja jeg også tenkte at hun har nok fått en del bemerkninger om bæringen siden hun var så krass. Skulle ønske jeg fikk summet meg til å fortelle henne hvor lurt jeg synes det var at hun brukte sjal og at det var så fint. Da hadde hun ihvertfall fått en positiv tilbakemelding :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...