Gå til innhold

trondheims mammaer?


StineT

Anbefalte innlegg

Er det flere trondheimsdamer som venter i september her inne da?

Og er det deres 1-2-3-4-----?

 

Jeg venter ei lita tulle 22. september- hun er vår første og vi er så spente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter en liten jente i Trondheim 26.september. Dette blir vårt 2. barn. Gleder oss veldig!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, vi venter ei lita jente 27. September. Snuppa blir nr 7 og siste i denne familien <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende hvor folk hører til - kanskje vi plutselig kommer på samme barselgruppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter en gutt 29 september,vår første :) Det er opprettet en privat, lukket facebookside for trøndermammaer september, 2012. Kan legge dere til hvis dere vil, veldig kjekt, vi skal samles snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en gutt 29 september,vår første :) Det er opprettet en privat, lukket facebookside for trøndermammaer september, 2012. Kan legge dere til hvis dere vil, veldig kjekt, vi skal samles snart :)

 

Herlig! Og gratulerer så masse!

Legg meg gjerne til- Sender deg navnet mitt på en privat mld

Endret av StineT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, fått svart dere på mld også, men får ikke til å legge dere til gruppa uten at vi er venner. Men hvis dere legger meg til, så kan vi jo slette hverandre etter at jeg har lagt dere til i gruppa. Vi er 20 medlemmer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også venter ei jente i slutten av september/starten av oktober, Trondheim :) Sender deg mld MmOo, vil veldig gjerne være med i gruppa! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en gutt i midten av september, det blir vår andre gutt. Jeg vil også veldig gjerne være med i facebookgruppa og har sendt deg en melding Mm0o :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...