Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Bare lurer på hvor mange år de kan bruke samme bunaden? Hvor stort slingringsmonn er det, liksom?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jenta mi brukte den første når hun var 1 år og frem til hun var 4, da gikk hun over på neste som kan brukes til hun er rundt 10. (hun er stor) Den minste bunaden har nå minste på 7 mnd. også brukt. Hun er mindre av seg, så hun kan sikkert bruke bunadene lengre.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Datteren min går i første klasse. Dette var første året hun kunne bruke min gamle barnebunad. Jeg brukte den frem til konfirmasjonen da jeg fikk ny voksenbunad. Da var jeg over 1.70 høy og veide ca 60 kg. Det er mye å gå på!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Oij, det er såpass ja. Da må jeg nesten vurdere å investere i en til datteren min da. Bruker jo rundt tusenlappen hvert år på ny festdrakt, så da går det jo opp i opp
MillaCamilla Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Mor sydde trønderbunad til meg da jeg var 3-4 år, den brukte jeg frem til jeg var syv, deretter fikk jeg en ny og den brukte jeg til jeg var 11. Da fikk jeg neste først ved konfirmasjon og den har jeg enda. Bunader kan syes inn og ut mye:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå