Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 Har egentlig alltid tenkt at det er litt kult at menn har bunad, men tror jeg ombestemte meg i går. Synes rett og slett ikke de ser spesielt stilige ut. Mange synes jeg rett og slett ser ut som klovner. Gjelder særlig de som kombinerer med "rallarhatt" og lignende effekter. Fint med tradisjoner og så videre, men menn tar seg da unektelig mye bedre ut i dress? Eller er jeg helt på jordet?
Squirrel79 Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jeg synes det er veldig stilig med menn i bunad Det er selvfølgelig en og annen mann som ikke kler det, men sånn er det med dress også.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Mannen min har fått bunad i år og han er råflott! Han er høy og slank, og kler det kjempegodt! Men, det er jo som med alt annet, ikke alle kler alt
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jeg synes det er kjempe stilig Mannen min ønsker seg virkelig bunad og hadde det ikke vært så forbanna dyrt hadde han hatt det
klg,2 boys now:) Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 Synes den rette bunaden på den rette mannekroppen er dritt sexy.men det må være en MANN ikke sånn høy pingle med nikkers og rallarhatt det blir bare tragisk
itb Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 det kommer helt ann på bunaden! de bunadene som ser ut som dresser er fantastisk fine og mennene blir så sexy, stort sett alle kler de.. De bunadene med strømper, nickers og "bolero" syntes jeg ikke er fine. mannen min kommer fra et sted hvor de har den fineste herrebunaden, men det vil ikke han ha... MAKAN! jeg har sagt at om han så kun for brukt den i sin egen begravelse så SKAL han ha bunad!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Har egentlig alltid tenkt at det er litt kult at menn har bunad, men tror jeg ombestemte meg i går. Synes rett og slett ikke de ser spesielt stilige ut. Mange synes jeg rett og slett ser ut som klovner. Gjelder særlig de som kombinerer med "rallarhatt" og lignende effekter. Fint med tradisjoner og så videre, men menn tar seg da unektelig mye bedre ut i dress? Eller er jeg helt på jordet? Jeg synes de aller fleste bunadskledde menn er dritsexy! Skulle ønsket å sett kjæresten min i bunad, han har veltrente lår/legger og det må man nesten ha. Menn med pipestilkelegger er IKKE pent i bunad iallefall :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Det ser veldig flott ut. Dress er kjedelig i forhold. De fleste ser jo bare ut som om de skal rekke et møte. Menn i bunad derimot viser at de har pyntet seg og ser stolte og flotte ut.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. mai 2012 #10 Skrevet 18. mai 2012 Mannen min fikk bunad i fjor og jeg har alltid vært litt skeptisk til menn i bunad, men han er råflott i bunad!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #11 Skrevet 18. mai 2012 Det ser heilt feil ut. Og noen ser ut som klovner. Jeg kan ikke forstå at noen synes det er sexy? Still opp en mann fint pyntet i dress ved siden av en med bunad, hatt og kniv i slire... Han i bunaden ser jo helt harry ut.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #12 Skrevet 18. mai 2012 Synes også det er harry. Synes menn ser "dottete" ut i bunad.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #13 Skrevet 18. mai 2012 Synes også det er harry. Synes menn ser "dottete" ut i bunad. Jeg derimot synes menn som har "pyntet seg" i dress ser ut som kjedlige kontorrotter på vei til jobb.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 18. mai 2012 #15 Skrevet 18. mai 2012 Jeg synes menn i bunad er hot Og menn i dress blir gørrkjedelig kledd stilt opp mot en kar i bunad. Prøver å overtale min kjære, men han er dessverre ikke enig og stiller i de samme kjedelige dressene hver gang han skal pynte seg
soleia Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 Synes dei aller fleste menn er stilige i bunad. Mannen min er desverre ikkje einig for eigen del.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #17 Skrevet 18. mai 2012 Når jeg var 14 syntes jeg bunad var stygt uansett. Når jeg ble 25 syntes jeg bunad var nydelig. Når jeg ble 28 syntes jeg bunad på menn var rå sexy, og mener det fortsatt ;-)
Appelsinpiken Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Menn i bunad er noe av det flotteste jeg ser!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 Ser ut som de prøver å kle seg ut. Tipper de fleste menn med bunad går med den etter ønske fra kona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå